Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Cum îl poți “citi” pe celălalt cu ajutorul Modelului Process Communication®
Imaginează-ți o lume în care ai putea “citi” gândurile și sentimentele celor din jurul tău, în care ai putea anticipa nevoile și reacțiile oamenilor în orice situație. Ei bine, Modelul Process Communication®(PCM) este acel instrument care te aduce mai aproape de această realitate fascinantă.
Dezvoltat în anii ’70 de către Dr. Taibi Kahler, un reputat psiholog clinician, Modelul Process Communication® reprezintă o metodă inovatoare de înțelegere a interacțiunilor umane bazate pe tipare comportamentale. De la crearea sa, acest model a fost folosit cu succes în contexte variate, de la selecția și pregătirea echipelor NASA, până la pregătirea comunicativă a președinților americani , inclusiv a lui Bill Clinton și a lui George H.W. Bush. Cu peste 40 de ani de cercetare și rafinare în spate, acest model a fost validat printr-un număr impresionant de peste 1.000.000 de profile analizate.
Astăzi, Modelul Process Communication® continuă să fie utilizat în diverse contexte pentru a dezvolta abilități de comunicare, a îmbunătăți interacțiunile umane și a crea un mediu mai armonios în diferite tipuri de organizații și grupuri sociale. Iată câteva informații interesante despre modul în care PCM® a influențat diferite aspecte ale vieții și profesiei:
Modelul Process Communication® continuă să fie o resursă valoroasă pentru cei care doresc să înțeleagă mai bine comportamentul uman, să îmbunătățească comunicarea și să creeze relații mai sănătoase și mai productive în diverse domenii ale vieții.
Poți afla tipul tău de personalitate, dar și al membrilor echipei participând la un seminar Process Communication Model undei vei primi profilul de personalitate și toate informațiile de care ai nevoie pentru a aplica cu succes modelul în comunicare. Accesează una din sesiunile programate:
Articole similare
#EXEC-EDU Polls – Recesiunea din 2009 versus criza generată de pandemia Covid19
Managerii români sunt convinși că în 2021 economia României va depăși nivelul din 2019, iar companiile în care activează vor înregistra cifre de afaceri mai mari. Acestea sunt concluziile unui barometru de opinie realizat în rândul managerilor din România de către EXEC-EDU. Astfel, 63,6% din managerii români intervievați sunt de părere că în 2021 veniturile …
#HRBeyond: Ela Cristiana Voicheci (Credit Europe Bank România) – ”Sunt genul de persoană care alege să vadă partea bună în orice situație”
HR BEYOND: Ela Cristiana Voicheci, Head of Human Resources Credit Europe Bank România 1. Care a fost momentul magic în care ați decis că vă doriți o carieră în HR? Mi-am început cariera în contabilitate. Ca proaspăt absolvent de ASE, părea alegerea optimă. Firma respectivă avea până în 50 de angajați, astfel că mă ocupam …
Lecții de antreprenoriat
Peste 80 de participanți au fost prezenți în 3 aprilie la masterclass-ul care a avut ca temă centrală scalarea unei afaceri. A fost o întâlnire cu și pentru antreprenori, condusă de dr. Lavinia Rașcă, împreună cu 4 absolvenți, fondatori ai unor afaceri de succes care au vorbit din experiența personală despre dezvoltarea acestora. A fost …
Schimbări care au marcat piața de training pentru manageri în ultimii 18 ani
cererea de cursuri hard skills a fost completată de interesul crescut pentru programe de leadership, comunicare, well-being; a crescut cererea de cursuri de pregătire a membrilor consiliilor de administrație din organizații mature; a crescut de trei ori numărul managerilor care investesc din resurse proprii în programe de dezvoltare pentru a ține pasul cu schimbările exponențiale; …