Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Neuromarketing – Marketing immersion cu Lluis Martinez Ribes
Pentru a doua oară în România, Lluis Martinez Ribes, expert în neuromarketing şi profesor la Esade Business School, Barcelona a acceptat invitaţia EXEC-EDU de a susţine un nou curs de Neuromarketing în 19-20 martie. Este vorba despre în program experienţial, de tip “immersion”, adresat marketer-ilor, dar şi altor factori de decizie din companii.
Ce vor câştiga participanţii:
Despre facilitator
Lluis Martinez-Ribes este Associate Professor la Esade Business School, unde preda Inovaţia în Marketing şi Inovaţia în Retail. Este consultant în companii din 25 de ţări, companii precum: AbbVie, Asics, Bayer, Coca-Cola, Desigual, Zara, Ikea, Nestle, Sentosa, Pepsico, Heineken, Mercadona, Migros, Unilever etc. În România a fost prezent în 25 aprilie la conferinţa Retail Revolution organizată de BAZ. A primit premiul Global Electronic Marketing Award în 1999, iar în 2013 a fost numit “Retail Innovation Expert” de către Uniunea Europeană.
Pentru detalii complete şi pentru înregistrare te invit să accesezi pagina dedicată evenimentului – www.marketing-innovation.ro
Când: 19-20 martie 2019
Articole similare
Scop, sens și semnificație
Înainte de Pandemia Covid 19 am trăit, probabil, cea mai prosperă perioadă din istoria umanității. Cu toate acestea, mulți oameni, deși prosperi, erau nemulțumiți de viața lor, se simțeau epuizați, plictisiți, unii chiar singuri și depresivi. Iar pandemia le-a agravat problemele. Mi s-a întâmplat să încerc să aflu ce e cu ei, și explicațiile erau: …
Putem fi fericiți la locul de muncă?
Fericirea NU este un sentiment. Dacă fericirea ar fi un sentiment, acest lucru ar fi foarte dezamăgitor. Ar depinde de cum ai dormit noaptea trecută, de ceea ce ai mâncat la micul dejun, dacă șeful a țipat la tine azi de dimineață și alte elemente care nu sunt în controlul nostru. De fapt, emoția pe …
Lecții de antreprenoriat
Peste 80 de participanți au fost prezenți în 3 aprilie la masterclass-ul care a avut ca temă centrală scalarea unei afaceri. A fost o întâlnire cu și pentru antreprenori, condusă de dr. Lavinia Rașcă, împreună cu 4 absolvenți, fondatori ai unor afaceri de succes care au vorbit din experiența personală despre dezvoltarea acestora. A fost …
EXEC-Brain Roundtable – How will you measure your life?
EXEC-EDU, the leader of the executive education market, is launching EXEC Brain, a new series of monthly inspirational roundtables based on famous business books, project created in partnership with CCIFER and Publica publishing house. The first roundtable will take place on 6th of July, at 18.30, on Zoom. Don’t miss a panel of special guests …