Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Neuromarketing – Marketing immersion cu Lluis Martinez Ribes
Pentru a doua oară în România, Lluis Martinez Ribes, expert în neuromarketing şi profesor la Esade Business School, Barcelona a acceptat invitaţia EXEC-EDU de a susţine un nou curs de Neuromarketing în 19-20 martie. Este vorba despre în program experienţial, de tip “immersion”, adresat marketer-ilor, dar şi altor factori de decizie din companii.
Ce vor câştiga participanţii:
Despre facilitator
Lluis Martinez-Ribes este Associate Professor la Esade Business School, unde preda Inovaţia în Marketing şi Inovaţia în Retail. Este consultant în companii din 25 de ţări, companii precum: AbbVie, Asics, Bayer, Coca-Cola, Desigual, Zara, Ikea, Nestle, Sentosa, Pepsico, Heineken, Mercadona, Migros, Unilever etc. În România a fost prezent în 25 aprilie la conferinţa Retail Revolution organizată de BAZ. A primit premiul Global Electronic Marketing Award în 1999, iar în 2013 a fost numit “Retail Innovation Expert” de către Uniunea Europeană.
Pentru detalii complete şi pentru înregistrare te invit să accesezi pagina dedicată evenimentului – www.marketing-innovation.ro
Când: 19-20 martie 2019
Articole similare
EXEC-EDU a desemnat câștigătorii burselor oferite pentru programele Management 360 și Leadership 360
EXEC-EDU a desemnat câștigătorii burselor oferite pentru programele Management 360 și Leadership 360, care iau startul foarte curând: Datorită numărului foarte mare de candidați și a calității aplicațiilor, comisia formată din experții EXEC-EDU a decis acordarea mai multor burse de studiu. Câștigătorii sunt: Raluca Bogdan Mihaela Botezan Anca Ștef Andreea Radu Felicitări câștigătorilor și …
”Alege-ți bine cuvintele”… și Neuroștiința comunicării
“Alege-ţi cuvintele” sau “Ai grijă cum vorbeşti” sunt asociate în mintea mea cu momentele din copilărie când spuneam sau gândeam ceva “greşit”. Am ajuns să asociez cuvintele astea cu mustrarea şi cu corecţia. Din motivul ăsta, îmi vine greu să cred că le-am scris în titlul unui articol care vorbeşte despre o credinţă pe care …
Gold Award pentru EXEC-EDU în topul celor mai bune companii de training din România
Marți, 29 octombrie la Gala L&D organizată de Learning Network, comunitatea de HR a recunoscut și premiat EXEC-EDU cu premiul Gold Award, pe baza celei mai ample cercetări de pe piața L&D. De asemenea, Lavinia Rașcă și Simona Podgoreanu au primit premiile Silver și Bronze la categoria Trainer, iar alți trei experți EXEC-EDU au fost …
Oana Scarlat, CEO EXEC-EDU: “Am învățat lecția adaptabilității în ultimii 2 ani”
Ce cuvânt caracterizează cel mai bine anul 2021? Flexibilitate – flexibilitate în a reconfigura din mers traseul, în a găsi noi soluții inovative și, nu în ultimul rând, flexibilitate comportamentală. Care au fost motivele dvs de îngrijorare pentru afacerea pe care o conduceți în anul 2021? (pandemia, criza economică, criza de materii prime, inflația, forța …