Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Neuromarketing – Marketing immersion cu Lluis Martinez Ribes
Pentru a doua oară în România, Lluis Martinez Ribes, expert în neuromarketing şi profesor la Esade Business School, Barcelona a acceptat invitaţia EXEC-EDU de a susţine un nou curs de Neuromarketing în 19-20 martie. Este vorba despre în program experienţial, de tip “immersion”, adresat marketer-ilor, dar şi altor factori de decizie din companii.
Ce vor câştiga participanţii:
Despre facilitator
Lluis Martinez-Ribes este Associate Professor la Esade Business School, unde preda Inovaţia în Marketing şi Inovaţia în Retail. Este consultant în companii din 25 de ţări, companii precum: AbbVie, Asics, Bayer, Coca-Cola, Desigual, Zara, Ikea, Nestle, Sentosa, Pepsico, Heineken, Mercadona, Migros, Unilever etc. În România a fost prezent în 25 aprilie la conferinţa Retail Revolution organizată de BAZ. A primit premiul Global Electronic Marketing Award în 1999, iar în 2013 a fost numit “Retail Innovation Expert” de către Uniunea Europeană.
Pentru detalii complete şi pentru înregistrare te invit să accesezi pagina dedicată evenimentului – www.marketing-innovation.ro
Când: 19-20 martie 2019
Related Posts
Mind the Gap – Strategii HR pentru o forță de muncă multigenerațională
Una dintre cele mai mari provocări ale liderilor de HR în prezent este construirea unor echipe în care să coexiste armonios angajați din generații diferite – fiecare cu stiluri de lucru, valori și motivații distincte. Pe o piață a muncii tot mai diversă, capacitatea de a răspunde acestor nevoi diferite este un avantaj competitiv real, …
Putem fi fericiți la locul de muncă?
Fericirea NU este un sentiment. Dacă fericirea ar fi un sentiment, acest lucru ar fi foarte dezamăgitor. Ar depinde de cum ai dormit noaptea trecută, de ceea ce ai mâncat la micul dejun, dacă șeful a țipat la tine azi de dimineață și alte elemente care nu sunt în controlul nostru. De fapt, emoția pe …
Cum răspund liderii la complexitate în 2026
EXEC-EDU a lansat barometrul „Cum răspund liderii la complexitate în 2026”, care oferă un reper pragmatic pentru liderii care se uită la un 2026 incert. Sondajul arată că strategia clară, mandatul ferm pentru middle management și investiția în oameni pot transforma prudența de la nivel macro într-o traiectorie de creștere sustenabilă. Concluzii cheie Paradoxul lui …
e-Grow Live Talks – Strategii în epoca schimbărilor 3D
Pe 16 martie, dr. Lavinia Rașcă, unul dintre cei mai apreciați experți în strategie şi antreprenoriat din România, va vorbi despre ce fel de strategii adoptă liderii de succes în epoca schimbărilor 3D. Discuția reprezintă o sesiune concentrată și practică a concluziilor extrase de Lavinia din sutele de ore de cursuri, proiecte de consultanță și …