Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Conferința BNR și EXEC-EDU: Cum redefinim performanța în contextul celei mai adânci crize din piața muncii?
Potrivit unui studiu Gallup din 2022, 31% dintre angajații români au declarat că trebuie să facă față grijilor cu care se confruntă zilnic, iar un procent de 35% au susținut că se simt stresați. În acest context guvernat de burn-out, pandemia a remodelat sistemele de valori ale oamenilor și a creat sau a accentuat unele fenomene de pe piața muncii atât de mult încât acestea au căpătat nume: marea demisioneală, demisia tăcută (quiet quitting), angajați bumerang, YOLO.
În 18 noiembrie Banca Națională a României, alături de EXEC-EDU, companie de top de training și consultanță au organizat conferința Paradoxul performanței în noua eră a muncii, facilitând un dialog dinamic, de tip 360 de grade despre noile tendințe, cu perspective din lumea performanței sportive, antreprenoriale, corporatiste, dar și din cea a viitoarei generații de lideri.
„Disengagement și quiet quitting au, după mine, un înțeles și cauze comune, principala fiind alocarea neinspirată a oamenilor în companii, pe posturi sau activități, fie din cauza managerilor care fac acest lucru în grabă și cu superficialitate, fie a angajaților înșiși, care nu-și cunosc valorile, scopurile și strategia personală, sau fac compromisuri, din diferite motive. Prin urmare, consider că responsabilitatea aparține ambelor părți. În organizațiile performante, cu climat constructiv, quiet quitting-ul se manifestă mult mai puțin, sau deloc, pentru că managerii sunt atenți cu oamenii lor, le vorbesc și îi ascultă activ, le dau libertate de decizie și acțiune, le recunosc realizările și se preocupă de creșterea competenței lor.”, a declarat Lavinia Rașcă, președinte board EXEC-EDU.
Conferința a creat cadrul unor discuții interactive despre dezvoltarea unei culturi organizaționale constructive, adaptabile și agile care să ia în calcul, în același timp, obiectivele financiare și performanța. Vorbitorii au adus o perspectivă concretă, de tip 360 de grade, asupra anvergurii și implicațiilor noilor tendințe în România și a soluțiilor pe care companiile le pot adopta pentru diminuarea efectelor lor.
Pentru o mai bună înțelegere a perspectivei noii generații de lideri a fost organizat și un concurs de debate în parteneriat cu ARDOR – Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică.
Printre vorbitorii conferinței s-au numărat Mugur Tolici, director de resurse umane BNR, Virgil Stănescu, director executiv CEO Clubs și președinte Sports Hub, fost sportiv de performanță și cel mai bun baschetbalist din România, dr. Lavinia Rașcă, președinte Board EXEC-EDU, Daniel Mischie, CEO CityGrill Group, Michael Schroeder, fondator Linarson Coaching and Personal Development, Victor Andrei, director operațiuni de piață BNR, Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank și Emanuel Beteringhe, Președinte executiv ARDOR – Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică.
Articole similare
Neuromarketing – Marketing immersion cu Lluis Martinez Ribes
Pentru a doua oară în România, Lluis Martinez Ribes, expert în neuromarketing şi profesor la Esade Business School, Barcelona a acceptat invitaţia EXEC-EDU de a susţine un nou curs de Neuromarketing în 19-20 martie. Este vorba despre în program experienţial, de tip “immersion”, adresat marketer-ilor, dar şi altor factori de decizie din companii. Ce vor …
#ElitaAbsolventilor: Laura Lupu, Fondator Degusteria Francesca
Laura Lupu, Fondator Degusteria Francesca După o carieră prodigioasă de peste 15 ani în marketing, reprezentând branduri puternice din industria farma, alimentară sau de tutun, Laura Lupu și-a înființat propria companie, în anul 2012. Primul an a fost dedicat creării și dezvoltării unui magazin online care distribuia produse artizanale, din diferite zone ale Italiei. În …
Înapoi la lucrurile simple Leadership și motivare în echipă
Workshop demonstrativ pentru programul de Leadership 360 Marţi, 16 februarie 2016 h 6.00-8.00 pm ”Când vrei să construiești o barcă, nu începe prin a aduna lemn, a tăia scânduri și a împărți munca, ci mai bine trezește-le oamenilor dorința de a se afla în largul mării.”, Antoine de Saint-Exupéry În calitate de manager sau coordonator …
#HRBeyond: Florentina Greger (Zitec)
”Noi, ca indivizi, ne putem adapta repede la orice s-ar întâmpla atâta vreme cât rămânem aproape de cei din jur” HR BEYOND: Florentina Greger, Chief Talent Experience Officer Zitec 1.Care a fost momentul magic în care ați decis că vă doriți o carieră în HR? Povestea a început în facultate odată cu participarea la …