Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Ce este „Executive Presence”? Te definește ? Se poate construi ?
Ce reprezintă „executive presence”? O combinaţie între carismă, prestanţă (denumită plastic sub termenul de „gravitas” în limba engleză) şi o tentă de inefabil – trăsături care, în aparenţă sunt înnăscute pentru un lider.
Executive Presence este o artă iluzorie, stăpânită de acei lideri care, atunci când intră în cameră, se fac remarcaţi, atrăgând toate privirile, impunând prin simpla prezenţă. Acel factor „WOW” uşor de identificat, însă greu de definit ce scoate în evidenţă liderii de succes.
Spunem, iluzorie, pentru că nu ţine de talent, şi nici de competenţă. Marile companii şi instituţii ale lumii şi-au pus această întrebare: De ce eşuează foarte mulţi oameni competenţi?
Pornind de la această dilemă, organizaţii precum American Express, Deutche Bank, Ernst & Young, Goldman Sachs, Moody’s Foundation şi mulţi alţii au sponsorizat un studiu foarte amplu condus de Center for Talent Innovation din New York – o bine-cunoscută companie de cercetare. Răspunsul a fost „Executive Presence”.
Conform studiului, 268 de manageri de top au declarat că “executive presence” este unul dintre cele mai importante componente necesare pentru a promova. Rezultatele spun că „positive executive presence” se referă la felul în care eşti perceput de ceilalţi: o persoană puternică, directă, convingătoare, sigură pe sine, care comunică clar, concis şi onest cu ceilalţi.
Aspectul şi stilul vestimentar sunt importante în mai mică măsură, însă repondentii susţin că gafele de proporţii în felul în care te îmbraci pot avea un aport hotărâtor. Mai mult de 3/4 din cei intervievaţi afirmă că un stil vestimentar nepotrivit poate influenţa major percepţia celorlalţi, iar în cazul femeilor 73% dintre repondenti afirmă că hainele prea strâmte sau provocatoare nu au un impact pozitiv în acest context.
Vestea bună este că toate acestea se pot învăţa, aşa cum afirma consultanţi şi specialişti de top.
Fie că faci parte din managementul executiv, că lucrezi în vânzări sau eşti de curând într-o poziţie de management sau coordonare, imaginea personală este esenţială şi prima impresie contează în relaţionarea cu ceilalţi. Felul în care eşti perceput(ă) devine din ce în ce mai important cu cât viteza cu care se iau deciziile creşte, într-o perioadă în care suntem asaltaţi la fiecare pas de tot mai multe informaţii.
Articole similare
Lecțiile pandemiei
Mă preocupă de câțiva ani tema viitorului muncii în cea de a patra revoluție industrială, cu oportunitățile și provocările pe care le aduce digitalizarea: apariția unor meserii și dispariția altora, utilizarea roboților și creșterea diversității în mediul de lucru, schimbarea metodelor de comunicare, munca de acasă, programul flexibil, creșterea ponderii freelancerilor în populația activă, dezideratul …
5 motive pentru care să devii expert în Supply Chain Management
Rolul de supply chain manager, director sau expert în achiziţii, spre deosebire de alte funcţii în organizaţie nu pare aparent atât de interesant. Ce provocări şi satisfacţii poate aduce responsabilitatea dificilă de a furniza produsul potrivit, la timpul potrivit, în faţa oamenilor potriviţi, la costul potrivit? Iată cel puţin 5 argumente pentru care, în secolul …
Implementarea IFRS în companii – o măsură necesară şi urgenţă
Începând cu 2012, potrivit Ministerului Finanţelor, companiile listate la bursa trebuie să realizeze situaţiile financiare în conformitate cu cu standardele internaţionale de raportare financiară (IFRS). Trecerea la IFRS reprezintă o provocare majoră pentru echipa de contabilitate şi poate avea consecinţe dintre cele mai neplăcute, dacă nu este corect planificată. Printre cele mai frecvente erori …
Cumpărăm defensiv sau pentru dezvoltare sustenabilă? Parteneriate şi inovaţie în perioada de criză!
”Criză!”, ”Cum să reduc costurile?”, ”Ce să elimin?”, ”La cine să renunţ?”, ”Pe cine dau afară?” Toate aceste întrebări au măcinat deja şi încă mai preocupă raţiunea economică a multor corporaţii multinaţionale, companii locale sau mici firme antreprenoriale în ultimul an! Trebuie să recunosc, însă, că nu am auzit la fel de des, în ultima …