Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
De ce sunt la modă instrumentele de evaluare a personalităţii?
În ultimii ani, testele de personalitate au invadat organizaţiile, iar aria lor de aplicare s-a extins de la recrutare şi dezvoltare personală la leadership, cultura organizaţională, lucru în echipă, coaching, luarea deciziilor, risc şi multe alte aspecte. Şi totuşi, de ce au devenit atât de populare aceste instrumente de evaluare şi cum îl alegem pe cel mai potrivit ?
Pornind de la aceste nevoi reale ale organizaţiilor, instrumentele de evaluare au înflorit peste noapte, făcând foarte dificilă înţelegerea şi selecţia celor mai potrivite. Din dorinţa de a oferi un reper valid în acest sens, Kahler Communication, care oferă modelul Process Communication Model în România, a realizat un studiu al celor mai populare tipuri de assessment-uri, realizând o analiză a acestora. Selecţia a fost realizată pe baza originalităţii fiecărui model, a validităţii şi recunoaşterii sale şi a scopului pe care îl servesc:
Iată care sunt cele mai populare modele, pe baza studiului Kahler Communication:
Vrei să afli mai multe despre fiecare şi despre utilitatea lor? Scrie-ne şi îţi vom trimite studiul complet.
Trebuie să fim conştienţi că nici una dintre abordări nu are pretenţia de a ne surprinde în toată bogăţia şi complexitatea noastră. Sunt doar “hărţi”, iar hărţile nu pot reprezenta întreg teritoriul. Fiecare model oferă doar o faţetă a personalităţii sau comportamentului nostru. Selecţia se face ţinând cont de nevoile, obiectivele şi criteriile avute în vedere de către grupul vizat.
Autor: Oana Scarlat
Articole similare
Revanșa departamentelor „suport”
Perioada ultimelor luni de zile ne-a arătat şi în România cum se poate schimba brusc macazul afacerilor: de la creşteri accelerate la stagnare sau chiar descreştere economică. Această situaţie ne-a făcut să revenim repede şi noi cu picioarele pe pământ. Revenirea la simplitate, la tradiţionalism, la bazele economice şi la valorile clasice este la modă, …
Din secretele unui expert în “public speaking”
Prof. dr. Marian Popescu, expert în artele spectacolului şi politici culturale, susţine cursul Vorbirea în public, în cadrul EXEC-EDU. Într-un interviu acordat portalului de afaceri Business24.ro, el a vorbit despre regulile de aur ale succesului unei prezentări publice şi despre greşelile de evitat atunci când vorbim în public. Haideţi întâi să definim ce înseamnă „public”, …
Piața de executive education, creștere cu peste 15%
Piața de executive education, segmentul de top al pieței de training, a crescut în 2020 cu peste 15%, întrucât companiile au conștientizat și mai mult importanța formării echipelor manageriale, arată datele EXEC-EDU, liderul pieței de servicii de acest tip destinate managerilor și antreprenorilor din România ”Printre factorii care au generat creșterea cererii de programe de …
Nu vă închideţi în birou!
Fără îndoială, România traversează o perioadă dificilă, plină de provocări pentru cei care conduc companii: acţionari, clienţi, angajaţi. Un leadership performant, bazat pe comunicare, încredere şi cooperare, care dă frâu liber creativităţii, poate diminua efectele crizei asupra companiilor, dar şi asupra moralului angajaţilor, care se vor simţi utili şi respectaţi. În loc să se închidă …