Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Compania de training EXEC-EDU sprijină comunitatea de business
Sprijinim comunitatea de business,
prin workshop-uri virtuale gratuite, adaptate perioadei de criză
București, 2 aprilie 2020
Compania de training EXEC-EDU a demarat o serie de workshop-uri virtuale gratuite pentru absolvenții și partenerii săi, care trec prin momente dificile generate de criza sanitară și intrarea în recesiune.
Această acțiune început ieri, 1 aprilie, cu prima întâlnire adresată partenerilor EXEC-EDU, care a avut ca temă Design Thinking in a VUCA World – un workshop interactiv, in care participanții au generat idei utile pentru depasirea cu succes a provocărilor momentului. Acestia au fost manageri de resurse umane din FMCG, beauty, automotive, farma, HORECA, IT, servicii de consultanță. Procesul creativ a avut la baza pașii procesului de Design Thinking.
Următoarea întâlnire va fi adresată absolvenților EXEC-EDU și va aborda o temă de well-being – Obiceiuri sănătoase – temă la fel de utilă în contextul în care petrecem timpul în izolare, acasă.
Criza prin care trecem ne impactează major și aduce schimbări nebănuite, la toate nivelele. Înțelegem perfect acest lucru, de aceea întreaga echipă EXEC-EDU se implică activ, punându-și expertiza și talentul la dispoziția comunității de business, pentru identificarea tendințelor și descoperirea soluțiilor. Solidaritatea poate face cu adevărat diferența în aceste zile și este mai necesară ca oricând, a declarat Lavinia Rașcă, director general EXEC-EDU.
EXEC-EDU se implică constant în acțiuni de responsabilitate socială. În ultimii ani, a acordat peste 25 de burse de studiu antreprenorilor și ONG-urilor din România. A organizat și a participat la conferințe și evenimente gratuite, sesiuni pro-bono de training în licee și facultăți. S-a implicat în proiecte de voluntariat pentru diverse organizații și fundații.
Comunitatea EXEC-EDU reunește peste 20,000 de cursanți, iar povestea de succes a companiei de training înregistrează acum 20 de ani de existență. Unul din factorii importanți de diferențiere este experiența bogată de business a echipei de 40 de traineri și experți. Aceștia s-au adaptat rapid la provocările perioadei pe care o traversăm prin training în mediul virtual, susținut online, cu ajutorul unei platforme specializate. Metodele de livrare își păstrează caracterul experiențial și interactiv și în mediul online, conform filozofiei EXEC-EDU. Mai multe informatii aici: www.exec-edu.ro/egrow
Informații suplimentare despre proiectele Exec-Edu: 0722617208, Oana Scarlat.
Articole similare
De ce tipuri de personalitate ai nevoie în echipa ta?
Povestea de succes a recrutării astronauților la NASA Procesul de selecţie a unui astronaut nu este o sarcină uşoară. Persoanele care selectează astronauţii îi aleg pe cei mai buni dintre cei mai buni. Mai mulţi factori, precum cooperarea, precizia şi meticulozitatea sunt luaţi în considerare în selecţie – pentru că ei să fie capabili să …
”Alege-ți bine cuvintele”… și Neuroștiința comunicării
“Alege-ţi cuvintele” sau “Ai grijă cum vorbeşti” sunt asociate în mintea mea cu momentele din copilărie când spuneam sau gândeam ceva “greşit”. Am ajuns să asociez cuvintele astea cu mustrarea şi cu corecţia. Din motivul ăsta, îmi vine greu să cred că le-am scris în titlul unui articol care vorbeşte despre o credinţă pe care …
Neuromarketing – Marketing immersion cu Lluis Martinez Ribes
Pentru a doua oară în România, Lluis Martinez Ribes, expert în neuromarketing şi profesor la Esade Business School, Barcelona a acceptat invitaţia EXEC-EDU de a susţine un nou curs de Neuromarketing în 19-20 martie. Este vorba despre în program experienţial, de tip “immersion”, adresat marketer-ilor, dar şi altor factori de decizie din companii. Ce vor …
Femei cu mentalitate antreprenorială, în epoca VUCA
Femeile în secolul 21, între un potențial major… Potențialul femeilor a devenit definitoriu pentru secolul 21. Sunt majoritare în structura populației și în cea a absolvenților de învățământ superior. Impactul lor a depășit de mult mediul familial, devenind incontestabil și important în toate domeniile vieții, mai ales când este vorba despre calitate și sustenabilitate. Femeile …