Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Tips & tricks pentru o ședință eficientă
Motto: “We are going to continue have these meetings everyday, until I find out why no work is getting done”.
Şedinţele sunt o “boală” mai veche a românului. Te-ai întrebat vreodată cum se traduce, de fapt, în termeni de costuri, o şedinţă ineficientă? Care este salariul fiecărui participant implicat şi cât timp consumă în întâlnirea respectivă? De cele mai multe ori, şedinţa nu este nici măcar necesară, managerul nefăcând altceva decât să ceară celorlalţi nişte concluzii sau informări care la fel de bine ar fi putut fi prezentate în note transmise personalului implicat.
Pe de altă parte, cum ne simţim când cineva ne propune o şedinţă? De cele mai multe ori, căscam, ne gândim că ne vom pierde vremea, că va trebui să tolerăm orgoliile celorlalți şi că nu ne vom alege cu nimic…
Liderul face, însă, diferenţa între o şedinţă de succes şi una interminabilă.
Iar dacă suntem noi înşine în situaţia de a convoca o şedinţă, pe baza căreia să luăm o decizie importantă, să rezolvăm o problemă, să dezvoltăm un plan strategic, atunci trebuie să luăm în calcul că managementul unei şedinţe eficiente presupune câteva reguli de bază:
Iată şi un mic îndrumar de AŞA NU:
Înainte de şedinţă:
În timpul şedinţei:
Autor: Simona Podgoreanu
Articole similare
4 tendinţe în marketing-ul digital de care să ţii cont în 2015
1. CONTENT MAKETING Creează o strategie de conţinut bazată pe calitate, nu pe cantitate. Acest lucru înseamnă că vei crea conţinut personalizat pentru fiecare segment pe care îl vizezi ca să creşti notorietatea brandului şi ataşamentul consumatorului, să te poziţionezi ca expert şi să generezi lead-uri. Poţi crea conţinut valoros pe blog-uri, în newslettere, articole, …
Din secretele unui expert în “public speaking”
Prof. dr. Marian Popescu, expert în artele spectacolului şi politici culturale, susţine cursul Vorbirea în public, în cadrul EXEC-EDU. Într-un interviu acordat portalului de afaceri Business24.ro, el a vorbit despre regulile de aur ale succesului unei prezentări publice şi despre greşelile de evitat atunci când vorbim în public. Haideţi întâi să definim ce înseamnă „public”, …
Cate telefoane sau vizite la client sunt necesare in vanzari?
Articol de Mircea Enescu Ei bine, n-are nicio importanţă câte telefoane şi/sau vizite ar trebui să facă un agent de vânzări! Poate că te surprinde acest răspuns, însă important este că omul de vânzări să fie profitabil. Mai exact, să fie capabil să genereze un profit de câteva ori mai mare decât costurile …
5 motive pentru care să devii expert în Supply Chain Management
Rolul de supply chain manager, director sau expert în achiziţii, spre deosebire de alte funcţii în organizaţie nu pare aparent atât de interesant. Ce provocări şi satisfacţii poate aduce responsabilitatea dificilă de a furniza produsul potrivit, la timpul potrivit, în faţa oamenilor potriviţi, la costul potrivit? Iată cel puţin 5 argumente pentru care, în secolul …