Această simulare Harvard Business School, premiată la nivel global, angrenează echipa de management într-o expediţie pe Muntele Everest, fiecare membru având un rol distinct în această călătorie. Încercând să atingă vârful, participanţii trebuie să atingă atât obiective individuale, cât şi obiective de echipă, colaborarea fiind una dintre cheile succesului.
Participanţii joacă unul dintre cele 5 roluri într-o echipă de alpinişti care încearcă să atingă vârful muntelui. La fiecare rundă, ei trebuie să ajungă la un consens în privinţa următoarei opriri. În final, ei parcurg 6 zile de simulare, totalizând aproximativ câteva ore efective de lucru. Membrii echipei analizează informaţii legate de vreme, stare de sănătate, provizii, obiective sau viteza de căţărare şi stabilesc cât de multe informaţii transmit mai departe. Pe parcursul călătoriei, echipa trebuie, de asemenea, să decidă cum să distribuie în mod eficient proviziile şi apa necesare în ascensiune – decizii care vor afecta viteza lor şi, implicit, succesul echipei de a ajunge în vârf. Eşecul de a comunica eficient şi de a analiza informaţia la nivel de echipă are consecinţe nefavorabile şi afectează performanța sa.
Obiective de învăţare
Dezvoltare abilitaţilor de construire, implicare şi conducere cu succes a echipelor;
Îmbunătăţirea abilităţii de a lua decizii la nivel de echipă;
Rezolvarea problemelor la nivel de echipă în situaţii în care membrii au informaţii şi interese diferite;
Conştientizarea impactului unor abordări de leadership asupra performanţei echipei, în situaţii de presiune.
1. CONTENT MAKETING Creează o strategie de conţinut bazată pe calitate, nu pe cantitate. Acest lucru înseamnă că vei crea conţinut personalizat pentru fiecare segment pe care îl vizezi ca să creşti notorietatea brandului şi ataşamentul consumatorului, să te poziţionezi ca expert şi să generezi lead-uri. Poţi crea conţinut valoros pe blog-uri, în newslettere, articole, …
În urmă cu 10 ani eram CFO într-o companie multinaţională de produse farmaceutice în România şi nu înţelegeam foarte bine de ce superiorul meu regional pe linie funcţională, adică CFO-ul zonei, se lauda într-un grup restrâns de colegi că pe el “nu l-a făcut” CEO-ul regiunii, adică superiorul său ierarhic, dar nu funcţional, în sensul …
Riscurile există pretutindeni. De la trecerea străzii, la saltul cu paraşuta, riscul este inerent activităţilor noastre. În contextul proiectelor, riscurile sunt evenimentele neplanificate care pot avea un impact (negativ sau pozitiv) asupra succesului lor. Nu toate riscurile sunt negative, dar aproape toate sunt văzute (şi tratate) ca o ameninţare. Riscurile care însoţesc activităţile sunt …
Studiu de caz – program organizat de EXEC-EDU pentru o companie din IT&C Ce procent din atribuţiile unui manager reprezintă parte operaţională şi cât reprezintă analiză, decizia proactivă şi generarea de soluţii inovative? Cât timp alocă managerul în înţelegerea profundă a strategiei companiei, a identificării oportunităţilor şi ameninţărilor din piaţă, a evaluării deciziilor care influenţează …
Simulare de leadership și echipă Harvard – Mount Everest®
Această simulare Harvard Business School, premiată la nivel global, angrenează echipa de management într-o expediţie pe Muntele Everest, fiecare membru având un rol distinct în această călătorie. Încercând să atingă vârful, participanţii trebuie să atingă atât obiective individuale, cât şi obiective de echipă, colaborarea fiind una dintre cheile succesului.
Participanţii joacă unul dintre cele 5 roluri într-o echipă de alpinişti care încearcă să atingă vârful muntelui. La fiecare rundă, ei trebuie să ajungă la un consens în privinţa următoarei opriri. În final, ei parcurg 6 zile de simulare, totalizând aproximativ câteva ore efective de lucru. Membrii echipei analizează informaţii legate de vreme, stare de sănătate, provizii, obiective sau viteza de căţărare şi stabilesc cât de multe informaţii transmit mai departe. Pe parcursul călătoriei, echipa trebuie, de asemenea, să decidă cum să distribuie în mod eficient proviziile şi apa necesare în ascensiune – decizii care vor afecta viteza lor şi, implicit, succesul echipei de a ajunge în vârf. Eşecul de a comunica eficient şi de a analiza informaţia la nivel de echipă are consecinţe nefavorabile şi afectează performanța sa.
Obiective de învăţare
Subiecte acoperite
Durata: 1 zi
Articole similare
4 tendinţe în marketing-ul digital de care să ţii cont în 2015
1. CONTENT MAKETING Creează o strategie de conţinut bazată pe calitate, nu pe cantitate. Acest lucru înseamnă că vei crea conţinut personalizat pentru fiecare segment pe care îl vizezi ca să creşti notorietatea brandului şi ataşamentul consumatorului, să te poziţionezi ca expert şi să generezi lead-uri. Poţi crea conţinut valoros pe blog-uri, în newslettere, articole, …
Care este relația dintre CEO și CFO în putere?
În urmă cu 10 ani eram CFO într-o companie multinaţională de produse farmaceutice în România şi nu înţelegeam foarte bine de ce superiorul meu regional pe linie funcţională, adică CFO-ul zonei, se lauda într-un grup restrâns de colegi că pe el “nu l-a făcut” CEO-ul regiunii, adică superiorul său ierarhic, dar nu funcţional, în sensul …
Managerii de proiect si saritorii cu parasuta
Riscurile există pretutindeni. De la trecerea străzii, la saltul cu paraşuta, riscul este inerent activităţilor noastre. În contextul proiectelor, riscurile sunt evenimentele neplanificate care pot avea un impact (negativ sau pozitiv) asupra succesului lor. Nu toate riscurile sunt negative, dar aproape toate sunt văzute (şi tratate) ca o ameninţare. Riscurile care însoţesc activităţile sunt …
Strategic sau operaţional în activitatea unui manager?
Studiu de caz – program organizat de EXEC-EDU pentru o companie din IT&C Ce procent din atribuţiile unui manager reprezintă parte operaţională şi cât reprezintă analiză, decizia proactivă şi generarea de soluţii inovative? Cât timp alocă managerul în înţelegerea profundă a strategiei companiei, a identificării oportunităţilor şi ameninţărilor din piaţă, a evaluării deciziilor care influenţează …