Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Criza de lideri
Dezvoltarea competențelor de leadership este prioritatea nr. 1 pe agenda unui CEO în 2023
Conform studiului Global Leadership Forecast, publicat de compania de consultanță DDI în 2023 în 50 de țări, în top 3 preocupări ale unui CEO sunt atragerea și reținerea talentelor (aproape 60%), dezvoltarea unei noi generații de lideri (50%) și menținerea engagement-ului (45%).
Chiar și în contextul îngrijorării provenite de perspectiva unei noi recesiuni, managerii de top sunt mult mai preocupați de faptul că angajații cheie – specialiștii cu expertiză înaltă si viitorii lideri – pot să-i părăsească pentru un loc de muncă mai ofertant, să-și schimbe traiectoria de carieră sau chiar să-și întrerupă activitatea din cauza burn-out-ului.
Aceste tendințe vin pe fondul faptului că anul trecut fluctuația de personal a crescut în 54% dintre companii, astfel că retenția oamenilor a devenit provocarea de bază a managementului și directorului de HR, dincolo de orice alte presiuni și schimbări economice sau sociale.
Printre factorii care influențează semnificativ retenția, liderii ineficienți și fără aptitudini interpersonale sunt motivul numărul 1 pentru care angajații și-ar putea dori să-și dea demisia în următorul an.
De aceea, organizațiile semnalează faptul că dezvoltarea competențelor de leadership reprezintă prioritatea nr. 1 pe agendele lor.
Iată care sunt cele 5 competențe pe care liderii ar trebui să le dezvolte în viitor, conform aceluiași studiu:
Sursa: ddiworld.com
Programele EXEC-EDU pregătesc liderii pentru a-și dezvolta aceste competențe cheie printr-o serie de programe de training, dar și prin mentoring și coaching. Iată două dintre cursurile pe care ți le recomandăm:
Leadership 360 – 25 aprilie – 25 iulie – Cursul dezvoltă peste 10 competențe de leadership necesare în noul peisaj al pieței muncii, dar înainte de toate e un program transformațional, care include, în afara sesiunilor de training, un plan de dezvoltare personală ghidat de un coach. Iată doar câteva din punctele sale forte:
Leading self, leading others – 25 – 26 mai – este un workshop practic de 2 zile, care introduce concepte de Analiză Tranzacțională în leadership, cu aplicabilități în zona de dinamici de echipă, self-leadership, comunicare asertivă, managementul conflictelor și motivarea oamenilor. Trainerul este certificat la nivel global în analiză tranzacțională organizațională și propune o abordare aplicată și pragmatică în leadershipul echipelor.
Related Posts
Interviu Anișoara Cioroba, Logistic Manager, Cris-Tim
Anișoara Ciorobă, Logistic Manager la Cris-Tim și absolventă a programului Management 360, aduce o perspectivă autentică asupra carierei în logistică – un domeniu adesea impulsionat de provocări neprevăzute. Povestea ei dezvăluie cum perseverența, dorința de a se dezvolta învăța continuu și o viziune limpede pot transforma obstacolele în pași către o carieră de succes. Ce …
Reîntoarcerea la birou – riscuri și provocări legale
Companiile care speră să stimuleze colaborarea, inovația și productivitatea prin implementarea politicilor de revenire la birou, fie cu normă întreagă, fie în condiții hibride, se confruntă cu mai multe provocări si chiar cu plângeri de discriminare din partea angajaților. În acest context este necesară o nouă dinamică de lucru care să ofere siguranță și să …
Spa Corner la birou
A fi sau a nu fi… criză … aceasta e întrebarea!
Managerii de top sau cei care vor să promoveze rapid în aceste poziții au nevoie de înțelegerea organizației ca întreg și a mediului în care funcționează, a legăturilor între funcțiuni, de o privire de ansamblu. Erori și pesimism Dilema existențială din monologul lui Hamlet este mai actuală ca oricând. Deschizi radioul sau televizorul și ți …