Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Razvan Zaharia, Talent Development and Compensation and Benefits Manager, Alstom
Managementul Strategic al Resurselor Umane”, organizat de EXEC-EDU, este un program structurat, cu o abordare pragmatica a aspectelor strategice ale activitatilor de resurse umane. Modul interactiv de desfasurare a sesiunilor a creat cadrul potrivit dezbaterii unui numar mare de cazuri din arii economice diferite. In acest context, impartasirea opiniilor, cunostintelor si experientelor a jucat un rol important in dezvoltarea participantilor. Cursul mi-a oferit de asemenea posibilitatea de a cunoaste oameni interesanti, atat din domeniul resurselor umane, cat si oameni care se indreptau catre acesta dupa o experienta consistenta de business.
Articole similare
Magdalena Costache, National Sales Manager, Angelini Pharmaceuticals
Acest curs mi-a deschis mintea, m-a facut mai puternica si mai organizata in interactiunea cu echipa.
Doru Panaitescu, Asociat, Marketeer
Simularea de marketing este un instrument extrem de util marketerilor din companiile medii si mari. Un exercitiu de acest fel poate creste pragmatismul decizional si evita aproximarile din burta, la sentiment, care pot afecta grav cota de piata, profitul si ceilalti indicatori ai activitatii de marketing ai companiei.
Nicoleta Deliu, Sef dep. Comunicare corporativa si afaceri comunitare, BCR
Am reusit sa inteleg mai bine reactiile oamenilor din jurul meu (si profesional si personal), dar foarte important am inteles niste lucruri esentiale despre mine si despre reactiile mele. Sper sa pot sa folosesc instrumentele invatate in primul rand pe mine.
Marina Negoescu, Operations Sales Coordinator, HP Romania
Cursul „Assertive Communication” a adus elemente noi in dezvoltarea abilitatilor de comunicare si in fixarea cunostintelor dobandite anterior. Mi s-au parut foarte utile si interesante exercitiile practice, care s-au dovedit destul de importante in fixarea cunostintelor acumulate in timpul cursului. Recomand cu caldura urmarea acestui curs, mai ales persoanelor care lucreaza in domeniile in care …