Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Conferința Paradoxul performanței în noua eră a muncii
Trăim într-o perioadă plină de paradoxuri, care se manifestă global și exponențial.
Pandemia a remodelat sistemele de valori ale oamenilor și a creat, sau a accentuat unele fenomene de pe piața muncii atât de mult, încât acestea au căpătat nume: marea demisioneală, demisia tăcută (quiet quitting), angajați bumerang, YOLO.
Care sunt implicațiile lor asupra culturii și performanței organizațiilor? Cum gestionează angajatorii paradoxurile, într-o piață a muncii în care foamea de talente e tot mai mare? Ce schimbări fac managerii pentru a-și atinge obiectivele? Și ce cred noile generații?
Despre toate acestea, vom discuta în 18 noiembrie. Vom avea la masa discuțiilor invitați din lumea sportului, a antreprenoriatului, dar și din mari organizații multinaționale. Vom da o voce și celor care abia ies de pe băncile școlii, pentru a asculta și perspectiva lor. Toate acestea într-o serie de discuții dinamice, care se vor încheia cu o competiție de debate.
Nu rata o conferință ALTFEL care îți va oferi ALTFEL de răspunsuri la provocările pe care le traversăm.
Când – 18 noiembrie 2022, 9.00 – 14.00
Poți descărca agenda evenimentului aici.
Participarea este gratuită și se face doar în baza unei invitații nominale.
Related Posts
Controversata chestiune a timpului de lucru
O realitate îngrijorătoare După pandemia Covid-19, angajatorii declară că au început să regândească flexibilitatea și beneficiile la locul de muncă. Se vorbește mult despre starea de bine a oamenilor. Cu toate acestea, li se trasează în continuare sarcini suplimentare fișei de post, mulți lucrează peste program, sunt contactați seara pentru discuții de serviciu, sau sunt …
Soluție pentru prevenirea stresului și coeziunea scăzută a echipei
EXEC-EDU, lider pe piața de executive education din România, propune companiilor un model de comunicare menit să diminueze stresul și să crească gradul de coeziune în echipe, pe o piață a muncii în care acestea se confruntă cu tot mai multe probleme legate de burnout-ul angajaților. Potrivit unui sondaj recent EXEC-EDU, prevenirea conflictelor și reducerea …
Susținem dezvoltarea ONG-urilor din România și antreprenoriatul social
Dacă ești manager / fondator al unui ONG sau activezi în zona antreprenoriatului social, ne dorim să îți fim alături în dezvoltarea competențelor tale de business. Mecanismele conducerii unei organizații de acest tip sunt aceleași ca ale unei afaceri generatoare de profit, de aceea noi credem că educația de business îți este la fel …
10 burse de studiu în valoare de peste 8 000 €
Lansăm a cincea ediție a programului de burse EXEC-EDU. De data aceasta, ele sunt dedicate antreprenorilor la început de drum și managerilor care își finanțează cursurile din fonduri proprii. Este vorba despre 10 burse parțiale, cu o valoare totală de peste 8.000 de euro. Cursurile care pot fi accesate prin intermediul acestor burse sunt Leadership 360, Management 360, …