Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Carmen Chiotea, Director marketing & CRM, Banca Romaneasca
Marele beneficiu al Cursului de Marketing și vanzari este acela ca iti faciliteaza o privire de ansamblu asupra tuturor ingredientelor care determina succesul unei actiuni de business, de la cat de necesar este un studiu de piata si rolul lui in consolidarea unei directii strategice, pana la construirea unui mix de comunicare eficient si relevant sau valorificarea si integrarea canalelor de distributie. In plus, exemplele de studii de caz te ajuta sa intelegi traducerea teoriei in practica, respectiv cum sa regasesti mixul de marketing aplicat sub forma lui ,,asa da”, ,,asa nu” in istoricul unor companii de succes.
Exercitiul in echipa este un plus. Te descoperi in situatii de relationare dincolo de jobul de zi cu zi, castigi noi informatii din schimbul de experienta cu ceilalti. In mod direct, in urma acestui curs, evaluez altfel impactul propunerilor sau al actiunilor mele din perspectiva intregului proces de marketing, de la gandirea produsului, pana la metode de comunicare sau tipului de implicare a fortei de vanzari.
Articole similare
Irina Petrescu, Head of legal dept., GI Group
Acest curs are o menire fantastica, de a valida ceea ce stii, de a inlesni dobandirea de noi cunostinte, de a ordona ceea ce stii, de a-ti arata unde sa cauti si ce sa cauti, de a constientiza care si unde sunt punctele nevralgice intr-un proiect, de a cunoaste oameni minunati, atat lectori, cat si …
Doru Panaitescu, Asociat, Marketeer
Simularea de marketing este un instrument extrem de util marketerilor din companiile medii si mari. Un exercitiu de acest fel poate creste pragmatismul decizional si evita aproximarile din burta, la sentiment, care pot afecta grav cota de piata, profitul si ceilalti indicatori ai activitatii de marketing ai companiei.
Raluca Dolan, Recruitment, On-boarding and Training Manager, Michelin
Am apreciat caldura cu care au fost transmise informatiile, grija pentru fiecare participant si corelatiile cu ce reprezinta sau ar fi un BP de succes/reusit.
Cristina Balanescu, Specialist recrutare si selectie, Training si dezvoltare, AMROMCO Energy
Participarea la acest curs a fost o experienta foarte placuta. Am intalnit oameni frumosi, bine pregatiti si deschisi in a impartasi din experientele lor. Subiectele abordate m-au ajutat in mod real in activitatea mea de zi cu zi. Networkingul este de asemenea, foarte important. Recomand cu caldura echipa EXEC-EDU.