Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Carmen Chiotea, Director marketing & CRM, Banca Romaneasca
Marele beneficiu al Cursului de Marketing și vanzari este acela ca iti faciliteaza o privire de ansamblu asupra tuturor ingredientelor care determina succesul unei actiuni de business, de la cat de necesar este un studiu de piata si rolul lui in consolidarea unei directii strategice, pana la construirea unui mix de comunicare eficient si relevant sau valorificarea si integrarea canalelor de distributie. In plus, exemplele de studii de caz te ajuta sa intelegi traducerea teoriei in practica, respectiv cum sa regasesti mixul de marketing aplicat sub forma lui ,,asa da”, ,,asa nu” in istoricul unor companii de succes.
Exercitiul in echipa este un plus. Te descoperi in situatii de relationare dincolo de jobul de zi cu zi, castigi noi informatii din schimbul de experienta cu ceilalti. In mod direct, in urma acestui curs, evaluez altfel impactul propunerilor sau al actiunilor mele din perspectiva intregului proces de marketing, de la gandirea produsului, pana la metode de comunicare sau tipului de implicare a fortei de vanzari.
Articole similare
Narcis Horhoianu, Director Marketing, Heineken
O experienta foarte utila, intensa si cu potential foarte mare de aplicare in afacerea de zi cu zi. O recomand celor care vor sa intre mai intens in mai multe zone ale actului financiar. Ajuta la intelegerea pe ansamblu.
Irina Stoian, Human Resources Director, Cetelem IFN SA
Participarea la curs mi-a oferit o viziune de ansamblu asupra business-ului si intelegerea tuturor proceselor companiei – ceea ce este esential pentru un manager de resurse umane care isi doreste un rol strategic in organizatie. Pe langa interactiunea cu cei 9 lectori de top, am avut sansa de a cunoaste colegi minunati, manageri cu experienta, …
Diana Lupescu, JR Brand Manager Ursus, Ursus Breweries
Ceea ce comunici este la fel de important cum comunici. Este principiul de baza pe care l-am resimtit la acest curs, nu doar datorita continutului si valorii imense a informatiilor, ci si datorita lui Dragos care s-a preocupat si a facut din acest „cum” unul savuros si extrem de usor de urmarit. Am apreciat dedicarea …
Gabriela Oprea, Regional Business Manager, EWOPHARMA AG
Un trainer de exceptie si in egala masura un antrenor in procesul de autocunoastere si dezvoltare personala.