Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Maria Iordache, Director resurse umane, Actavis
In perioada 2010-2012, am avut un contract cu EXEC-EDU, in cadrul implementarii proiectului POSDRU “Perfectionare si specializare pentru promovarea adaptabilitatii angajatilor in industria farmaceutica”.
Pe parcursul acestei colaborari, am remarcat promptitudinea si calitatea serviciilor, precum si personalul bine pregatit profesional.
Dispunand de toate dotarile necesare derularii programelor de dezvoltare profesionala si personala a personalului nostru, consideram aceasta companie ca fiind un partener serios si profesionist, drept pentru care dorim sa il recomandam si altor firme.
Related Posts
Catalina Neacsu, Event Marketing Manager, Rompetrol
Experienta hands-on, definirea clara a zonei dintre nevoi si oportunitati, viziunea fresh a celor mai noi tendinte din domeniu sunt tot atatea motive pentru ca un marketer sa aleaga acest curs. Cursul are o abordare pragmatica, tratand situatii intalnite in diverse companii, cu studii de caz actuale si intr-o atmosfera degajata, antrenanta si productiva.
#ElitaAbsolventilor: Laura Lupu, Fondator Degusteria Francesca
Laura Lupu, Fondator Degusteria Francesca După o carieră prodigioasă de peste 15 ani în marketing, reprezentând branduri puternice din industria farma, alimentară sau de tutun, Laura Lupu și-a înființat propria companie, în anul 2012. Primul an a fost dedicat creării și dezvoltării unui magazin online care distribuia produse artizanale, din diferite zone ale Italiei. În …
Doru Panaitescu, Asociat, Marketeer
Simularea de marketing este un instrument extrem de util marketerilor din companiile medii si mari. Un exercitiu de acest fel poate creste pragmatismul decizional si evita aproximarile din burta, la sentiment, care pot afecta grav cota de piata, profitul si ceilalti indicatori ai activitatii de marketing ai companiei.
Raluca Sacuiu, Manager de produs, Romfood Trading
Sharing de informaţii/experienţă a adus încrederea mea în sine şi deschiderea către expunere şi acceptare de know-how.