In primul trimestru din 2010, EXEC-EDU a dezvoltat si a organizat un program adaptat pentru analistii de vanzari dintr-o companie multinationala de asigurari de viata cu activitate prestigioasa pe piata asigurarilor din Romania. In urma unei analize atente si concertate, directorul de vanzari si training managerul din compania de asigurari ne-au transmis necesitatile care stau la baza organizarii acestui program: identificarea unor parametri cantitativi, dupa care analistii de vanzari sa poata face o analiza exhaustiva a activitatii si a proceselor desfasurate de echipa de vanzari, care sa reflecte sugestiv si relevant activitatea de vanzari; identificarea cauzelor care stau la baza rezultatelor obtinute; formularea de propuneri de imbunatatire a activitatii de vanzari.
Curs dedicat realizat pentru o companie din sectorul FMCG, care si-a propus dezvoltarea abilitatilor de facilitare a echipei de resurse umane si dezvoltare organizationala, astfel incat aceasta sa devina un real suport pentru toate departamentele, in organizarea, prezentarea, sustinerea si implementarea tuturor proiectelor in care sunt implicate. Concret, cursul si-a propus ca participantii: Sa cunoasca …
Program complex de management si administrarea afacerilor, desfasurat pe parcursul mai multor ani pentru o companie multinationala din industria de telecomunicati, ca parte a programului de succesiune. Cursul a avut urmatoarele module: Human Resources Management, Managing Financial Resources, Managing The Supply Chain, Managing Marketing, Management Project
Program complex, de dezvoltare a abilitatilor de leadership si management, realizat pe parcursul a 3 ani consecutivi pentru peste 60 de persoane identificate ca „high potentials”, dintr-o companie multinationala din industria auto. Programul, desfasurat pe parcursul a 5 module, a avut ca obiective principale: Crearea unor leaderi cu personalitate puternică Înţelegerea principiilor şi valorilor organizatiei …
Curs cu 2 nivele de complexitate – de baza si avansat – adresat ofiterilor de cont dintr-o institutie financiara – care a vizat ca participantii sa isi dezvolte abilitatea de a analiza, interpreta si evalua situatiile financiare ale clientilor bancii, fiind capabili – in consecinta – sa ia cele mai bune decizii.
Metode statistice pentru analistii de vanzari
In primul trimestru din 2010, EXEC-EDU a dezvoltat si a organizat un program adaptat pentru analistii de vanzari dintr-o companie multinationala de asigurari de viata cu activitate prestigioasa pe piata asigurarilor din Romania. In urma unei analize atente si concertate, directorul de vanzari si training managerul din compania de asigurari ne-au transmis necesitatile care stau la baza organizarii acestui program:
identificarea unor parametri cantitativi, dupa care analistii de vanzari sa poata face o analiza exhaustiva a activitatii si a proceselor desfasurate de echipa de vanzari, care sa reflecte sugestiv si relevant activitatea de vanzari;
identificarea cauzelor care stau la baza rezultatelor obtinute;
formularea de propuneri de imbunatatire a activitatii de vanzari.
Articole similare
Tehnici de facilitare
Curs dedicat realizat pentru o companie din sectorul FMCG, care si-a propus dezvoltarea abilitatilor de facilitare a echipei de resurse umane si dezvoltare organizationala, astfel incat aceasta sa devina un real suport pentru toate departamentele, in organizarea, prezentarea, sustinerea si implementarea tuturor proiectelor in care sunt implicate. Concret, cursul si-a propus ca participantii: Sa cunoasca …
Stretch Management Program
Program complex de management si administrarea afacerilor, desfasurat pe parcursul mai multor ani pentru o companie multinationala din industria de telecomunicati, ca parte a programului de succesiune. Cursul a avut urmatoarele module: Human Resources Management, Managing Financial Resources, Managing The Supply Chain, Managing Marketing, Management Project
Basic Lead Development
Program complex, de dezvoltare a abilitatilor de leadership si management, realizat pe parcursul a 3 ani consecutivi pentru peste 60 de persoane identificate ca „high potentials”, dintr-o companie multinationala din industria auto. Programul, desfasurat pe parcursul a 5 module, a avut ca obiective principale: Crearea unor leaderi cu personalitate puternică Înţelegerea principiilor şi valorilor organizatiei …
Program de contabilitate si finante
Curs cu 2 nivele de complexitate – de baza si avansat – adresat ofiterilor de cont dintr-o institutie financiara – care a vizat ca participantii sa isi dezvolte abilitatea de a analiza, interpreta si evalua situatiile financiare ale clientilor bancii, fiind capabili – in consecinta – sa ia cele mai bune decizii.