Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Metode statistice pentru analistii de vanzari
In primul trimestru din 2010, EXEC-EDU a dezvoltat si a organizat un program adaptat pentru analistii de vanzari dintr-o companie multinationala de asigurari de viata cu activitate prestigioasa pe piata asigurarilor din Romania. In urma unei analize atente si concertate, directorul de vanzari si training managerul din compania de asigurari ne-au transmis necesitatile care stau la baza organizarii acestui program:
identificarea unor parametri cantitativi, dupa care analistii de vanzari sa poata face o analiza exhaustiva a activitatii si a proceselor desfasurate de echipa de vanzari, care sa reflecte sugestiv si relevant activitatea de vanzari;
identificarea cauzelor care stau la baza rezultatelor obtinute;
formularea de propuneri de imbunatatire a activitatii de vanzari.
Related Posts
Leadership, de la complexitate la schimbare{:}
Curs dedicat organizat pentru echipa de management dintr-o companie multinationala din industria farmaceutica, care a provocat participantii la dezbateri intense si identificare de posibile cai de actiune pentru intrebari cum ar fi: De ce stilul de leadership este atat de mult influentat de misiunea, viziunea si valorile companiei? Care este de fapt experienta unui leadership …
Tehnici avansate de negociere
Program adresat unei echipe de negociatori dintr-o organizatie multinationala, furnizoare de solutii logistice, cu experienta si abilitati solide de negociere si comunicare. In cadrul acestui program intens, participantii au fost expusi unor runde intense de simulări şi role-play-uri filmate, bazate pe situaţiile cu care se confruntă în activitatea zilnică, prin care: au eliminat blocajele de …
Program de dezvoltare strategică
Program realizat pentru managerii de top dintr-o companie romaneasca de distributie, cu peste 800 de angajati, avand la baza urmatoarele: Necesitatea şi mecanismele trecerii de la managementul antreprenorial la managementul ştiinţific, într-o companie aflată în creştere; importanţa explicitării strategiei pentru menţinerea şi creşterea avantajului competitiv; beneficiile abordării managementului strategic ca proces. Factorii externi care influenţează …
Basic Lead Development
Program complex, de dezvoltare a abilitatilor de leadership si management, realizat pe parcursul a 3 ani consecutivi pentru peste 60 de persoane identificate ca „high potentials”, dintr-o companie multinationala din industria auto. Programul, desfasurat pe parcursul a 5 module, a avut ca obiective principale: Crearea unor leaderi cu personalitate puternică Înţelegerea principiilor şi valorilor organizatiei …