Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Despre puterea exemplului și… altele
E dificil să-ţi menţii permanent entuziasmul şi pasiunea la cote înalte, ca lider de organizaţie. Cu atât mai greu în perioada pe care o trăim acum, când toate ştirile vorbesc despre incertitudini şi pericole. Dar dacă vei fi pozitiv, încrezător, agil la oportunităţi pe care le vezi numai tu acolo unde ceilalţi văd doar probleme, avantajul tău competitiv va creşte, chiar mai mult în perioadele prospere. Un secret: nu vei reuşi decât cu ajutorul oamenilor tăi. Pentru asta va trebui să îi inspiri, ca să fie la fel de curajoşi, optimişti şi devotaţi ca tine. Şi să le arăţi că le eşti recunoscător pentru dăruirea lor, atât de importantă.
Lasă precauţia excesivă, pesimismul, autocompătimirea în seamă mediocrilor. Comunică cu oamenii tăi. Fii credibil şi convingător când le spui unde trebuie să ajungeţi împreună, motivează-i să te urmeze. Cum? Iată câteva sugestii:
Acest strop de inspiraţie este un ingredient al reţetei succesului. Fără să simtă dăruirea ta, oamenii talentaţi şi dedicaţi nu vor rămâne cu tine şi alături de tine. Nu te amăgi că nu au unde să se ducă, pentru că e criză. Criza va trece.
Te miri, poate, că am folosit cuvântul oameni, mai puţin “ştiinţific” sau “elegant” decât angajaţi. Dar angajaţii nu sunt în primul rând oameni? În criză, trebuie să ne amintim acest lucru şi mai des decât în perioadele prospere.
Autor: Dr. Lavinia Rașcă
Articole similare
Cate telefoane sau vizite la client sunt necesare in vanzari?
Articol de Mircea Enescu Ei bine, n-are nicio importanţă câte telefoane şi/sau vizite ar trebui să facă un agent de vânzări! Poate că te surprinde acest răspuns, însă important este că omul de vânzări să fie profitabil. Mai exact, să fie capabil să genereze un profit de câteva ori mai mare decât costurile …
De ce este greşit să îţi poziţionezi produsul/serviciul ca lider de piaţă?
Se spune că poziţionarea de brand este un concept demodat. Nimic mai fals. Nici un brand puternic nu a avut succes fără o strategie de poziţionare excelentă, fără să construiască o diferenţă relevantă în mintea consumatorului care, în timp, îi atribuie un element definitoriu, o caracteristică unică, numai a sa. Şi totuşi, mulţi au uitat …
Nu vă închideţi în birou!
Fără îndoială, România traversează o perioadă dificilă, plină de provocări pentru cei care conduc companii: acţionari, clienţi, angajaţi. Un leadership performant, bazat pe comunicare, încredere şi cooperare, care dă frâu liber creativităţii, poate diminua efectele crizei asupra companiilor, dar şi asupra moralului angajaţilor, care se vor simţi utili şi respectaţi. În loc să se închidă …
De ce sunt la modă instrumentele de evaluare a personalităţii?
În ultimii ani, testele de personalitate au invadat organizaţiile, iar aria lor de aplicare s-a extins de la recrutare şi dezvoltare personală la leadership, cultura organizaţională, lucru în echipă, coaching, luarea deciziilor, risc şi multe alte aspecte. Şi totuşi, de ce au devenit atât de populare aceste instrumente de evaluare şi cum îl alegem pe …