Vânzări consultative în era digitală

369,00  (fără TVA)

Programul are ca obiectiv să inspire o schimbare de mentalitate în relaționarea cu clienții și să ofere participanților competențele practice necesare pentru a aborda cu succes orice interacțiune cu aceștia. Cursul include și concepte de neuro-vânzare, furnizând participanților know-how pentru obținerea rezultatelor dorite.

Unde – Myhive Conference Center
Când – 3-4 aprilie 2024, 9.30 – 16.30
Durată – 2 zile

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

Vânzări consultative în era digitală – agenda:

Cum să construim parteneriate pe termen lung?

  • Ce vindem, ce cumpără clientul? (Performanță și diferențiere vs. nevoi și dorințe)
  • Ce este valoarea? 8 moduri de a vă poziționa USP
  • Înțelegerea clientului dvs. (afacere, piață, arbore de decizie, persona cumpărător)

Construirea canalului de vânzări: de la Know-how la practica aplicată

  • Cartografierea pâlniei de vânzări
  • Definiți-vă obiectivele cheie la fiecare pas
  • Identificați, construiți și urmăriți (conduceți acțiuni pentru atingerea obiectivelor dorite)
  • Asamblați totul – faceți-vă propriul plan de zbor

Ce înseamnă un cont strategic?

  • Segmentare conturi
  • Organizarea portofoliului de clienți alocați
  • Gestionarea dinamică a planului de vizite

Setarea de obiective, tehnica defalcării obiectivelor efect în activități cauză, planificarea și urmărirea acestora.

Strategia Clientului, tipuri de strategie, înțelegerea și construirea unei abordări particularizate:

  • Tipuri generice de strategii
  • Identificarea strategiei clientului (chiar daca el nu știe 😊)
  • Găsește sau construiește “The perfect fit” (poziționare produse și beneficii în cadrul strategiei clientului)
  • Evaluare și implementare tactici specific

Planul de afaceri pe termen lung

  • Ce contează cu adevărat pentru un B2B? Principalii indicatori care impulsionează decizia, construirea unui plan de acțiune comun care să livreze valoare; influențarea stakeholderilor interni și utilizarea resurselor pentru maximizarea rezultatelor
  • Creativitate și gândirea în afara șabloanelor
  • Vânzare strategică în B2B; arborele decizional, factorii cheie de influență și construirea unui plan care “vinde” fără tine

Abilități cheie de relaționare în vânzarea B2B

  • Cum creăm o conexiune cu orice tip de personalitate
  • Paradigme, tipare mentale și depășirea barierelor de comunicare
  • Întrebările și cuvintele cheie ce deschid orice relație
  • Relaționarea în mediul online
    Lead nurturing – cum mențiii contactul și ai grijă de relații în timp
    Cum gestionez neimplicarea, falsele obiecții, lipsa timpului

De la B2B la H2H:

  • Cele 6 legi ale influențării
  • Oportunități Client și Diferențiere propunere vs. Nevoile și Dorințele factorului decizional
  • Clienților le place să cumpere nu să li se vândă: cum să-ți prezinți în mod eficient oportunitatea oricărui client.

Vânzarea și comunicarea către clienți cu ajutorul AI

Găsește-ți clienții:

  • Tradițional versus digital, ce rămâne la fel, ce s-a schimbat în prospectare?
  • Lead generation via LinkedIn – abordarea și construirea relațiilor. Tehnici de inițiere a conversațiilor și de păstrare a discuțiilor relevante
  • Cele mai bune 5 moduri de a-ți găsi clienții
  • Construiește-ți strategia de prospectare.
  • Alin Gherman, EMBA

    Alin Gherman, EMBA

    Vânzări, Marketing, People management, Abilități de prezentare, Problem solving, Design thinking

  • Gina Matei

    Gina Matei

    Coaching, Comunicare

  • Monica Vanda Oltean

    Monica Vanda Oltean

Acest program se adresează:

  • Echipei de reprezentanți de vânzări care se ocupă de vânzarea și negocierea cu clienții B2B și își doresc să dobândească cele mai actuale tehnici privind procesul de vânzare, în noua eră 2.0, marcată de schimbări exponențiale. De asemenea, își propune să inspire participanților o schimbare de mindset privind relaționarea cu clienții și să le transmită competenţele practice necesare abordării cu succes a oricărei interacțiuni cu aceștia.

Principalele obiective ale cursului sunt:

  • Rafinarea tehnicilor de vânzare consultativă
  • Schimbarea de mindset și exersarea rezilienței
  • Dezvoltarea abilităților de vânzare și comunicare cu ajutorul AI
  • Lead generation și lead nurturing via LinkedIn
  • Dezvoltarea abilităților de relaționare cu clienții în mediul online și față în față

Interactivitate. Programul se bazează pe învățarea activă. Aceasta implică o combinație de studii de caz, discuții în clasă, jocuri de rol, și lucrul în grupe de studiu, unde participanții își asumă responsabilități pentru dezvoltarea lor personală.

Interactivitatea va fi principala metodă de predare.

Programul va include:

  • Exerciții practice, mini studii de caz, sesiuni interactive, rezolvarea problemelor concrete ridicate de participanți
  • Pregătire individuală/în grupuri/la nivel general
  • Analiza activităţilor zilnice ale participanţilor
  • Jocuri de rol şi simulări

Participanţii vor învăţa din mai multe surse:

  • Trainerul va fi atât moderator, cât şi mentor
  • Participanţii vor lucra în echipe
  • Coaching. Trainerul va fi disponibil pentru a răspunde întrebărilor şi a-i ghida pe participanți atât în cadrul cursului, cât și ulterior pe baza planului de acțiune individual, construit pas cu pas pe parcursul programului.

369,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii pe chat, pe email sau completând formularul din pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Specialist

Trainer

Alin Gherman, EMBA, Gina Matei, EMBA, PCC, Monica Vanda Oltean

Categorie

Grow Expertise – pentru viitori manageri

Se actualizează
  • Niciun produs în coș.
CALENDAR