Această simulare Harvard Business School, premiată la nivel global, angrenează echipa de management într-o expediţie pe Muntele Everest, fiecare membru având un rol distinct în această călătorie. Încercând să atingă vârful, participanţii trebuie să atingă atât obiective individuale, cât şi obiective de echipă, colaborarea fiind una dintre cheile succesului.
Participanţii joacă unul dintre cele 5 roluri într-o echipă de alpinişti care încearcă să atingă vârful muntelui. La fiecare rundă, ei trebuie să ajungă la un consens în privinţa următoarei opriri. În final, ei parcurg 6 zile de simulare, totalizând aproximativ câteva ore efective de lucru. Membrii echipei analizează informaţii legate de vreme, stare de sănătate, provizii, obiective sau viteza de căţărare şi stabilesc cât de multe informaţii transmit mai departe. Pe parcursul călătoriei, echipa trebuie, de asemenea, să decidă cum să distribuie în mod eficient proviziile şi apa necesare în ascensiune – decizii care vor afecta viteza lor şi, implicit, succesul echipei de a ajunge în vârf. Eşecul de a comunica eficient şi de a analiza informaţia la nivel de echipă are consecinţe nefavorabile şi afectează performanța sa.
Obiective de învăţare
Dezvoltare abilitaţilor de construire, implicare şi conducere cu succes a echipelor;
Îmbunătăţirea abilităţii de a lua decizii la nivel de echipă;
Rezolvarea problemelor la nivel de echipă în situaţii în care membrii au informaţii şi interese diferite;
Conştientizarea impactului unor abordări de leadership asupra performanţei echipei, în situaţii de presiune.
Nu întâmplător, la accesarea vestitului motor de căutare “google”, la interogarea “indicatori de performanţă” apar peste 28.600.000 de referinţe afişate în mai puţin de 0.28 secunde… Indicatorii de performanţă sau “Key performance indicators (KPI)” prezintă diverse accepţiuni şi sunt interpretaţi diferit de utilizatori. Pentru a seta corect aşteptările cu privire la indicatorii de performanţă se …
Cam de un an şi jumate încoace trăim vremuri deosebite, diferite faţă de ce ne obişnuisem în ultimii ani. Unii îi spun criză, recesiune, colaps economic şi-şi văd afacerile ce păreau a nu se mai opri din creştere în cădere liberă. Locurile de muncă parcă nu mai sunt atât de sigure, creşterile salariale se încăpăţânează …
E greu să te uiţi la ce se întâmplă astăzi în jur şi să nu-ţi faci griji cu privire la impactul pe care evenimentele curente le-ar putea avea asupra vânzărilor. Experţii apar de peste tot şi ne sfătuiesc, – după ce au citit o carte-doua de vânzări – ce trebuie să facem în această situaţie. …
Începând cu 2012, potrivit Ministerului Finanţelor, companiile listate la bursa trebuie să realizeze situaţiile financiare în conformitate cu cu standardele internaţionale de raportare financiară (IFRS). Trecerea la IFRS reprezintă o provocare majoră pentru echipa de contabilitate şi poate avea consecinţe dintre cele mai neplăcute, dacă nu este corect planificată. Printre cele mai frecvente erori …
Simulare de leadership și echipă Harvard – Mount Everest®
Această simulare Harvard Business School, premiată la nivel global, angrenează echipa de management într-o expediţie pe Muntele Everest, fiecare membru având un rol distinct în această călătorie. Încercând să atingă vârful, participanţii trebuie să atingă atât obiective individuale, cât şi obiective de echipă, colaborarea fiind una dintre cheile succesului.
Participanţii joacă unul dintre cele 5 roluri într-o echipă de alpinişti care încearcă să atingă vârful muntelui. La fiecare rundă, ei trebuie să ajungă la un consens în privinţa următoarei opriri. În final, ei parcurg 6 zile de simulare, totalizând aproximativ câteva ore efective de lucru. Membrii echipei analizează informaţii legate de vreme, stare de sănătate, provizii, obiective sau viteza de căţărare şi stabilesc cât de multe informaţii transmit mai departe. Pe parcursul călătoriei, echipa trebuie, de asemenea, să decidă cum să distribuie în mod eficient proviziile şi apa necesare în ascensiune – decizii care vor afecta viteza lor şi, implicit, succesul echipei de a ajunge în vârf. Eşecul de a comunica eficient şi de a analiza informaţia la nivel de echipă are consecinţe nefavorabile şi afectează performanța sa.
Obiective de învăţare
Subiecte acoperite
Durata: 1 zi
Articole similare
Ce sunt KPI’s?
Nu întâmplător, la accesarea vestitului motor de căutare “google”, la interogarea “indicatori de performanţă” apar peste 28.600.000 de referinţe afişate în mai puţin de 0.28 secunde… Indicatorii de performanţă sau “Key performance indicators (KPI)” prezintă diverse accepţiuni şi sunt interpretaţi diferit de utilizatori. Pentru a seta corect aşteptările cu privire la indicatorii de performanţă se …
Vânzătorul modern şi schimbarea de paradigmă
Cam de un an şi jumate încoace trăim vremuri deosebite, diferite faţă de ce ne obişnuisem în ultimii ani. Unii îi spun criză, recesiune, colaps economic şi-şi văd afacerile ce păreau a nu se mai opri din creştere în cădere liberă. Locurile de muncă parcă nu mai sunt atât de sigure, creşterile salariale se încăpăţânează …
Clienții și recesiunea
E greu să te uiţi la ce se întâmplă astăzi în jur şi să nu-ţi faci griji cu privire la impactul pe care evenimentele curente le-ar putea avea asupra vânzărilor. Experţii apar de peste tot şi ne sfătuiesc, – după ce au citit o carte-doua de vânzări – ce trebuie să facem în această situaţie. …
Implementarea IFRS în companii – o măsură necesară şi urgenţă
Începând cu 2012, potrivit Ministerului Finanţelor, companiile listate la bursa trebuie să realizeze situaţiile financiare în conformitate cu cu standardele internaţionale de raportare financiară (IFRS). Trecerea la IFRS reprezintă o provocare majoră pentru echipa de contabilitate şi poate avea consecinţe dintre cele mai neplăcute, dacă nu este corect planificată. Printre cele mai frecvente erori …