Simularea BrandPRO® | Marketing și poziționare de brand

180,00  (fără TVA)

Pentru prima dată în România, vei avea acces la BrandPRO® – cea mai recentă simulare creată de StratX, unul dintre cei mai importanţi dezvoltatori de simulări de business pe plan mondial.

Unde – Zoom
Când – momentan nu există o sesiune programată
Durată – 1 zi

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

Exemple de bune practici de marketing

  • Segmentarea pieţei şi strategiile de ţintire;
  • Strategiile de poziţionare de brand;
  • Strategiile de mix de marketing: produs, preţ, distribuţie şi comunicare;

Simularea BrandPRO

  • Prezentarea simulării, a instrumentelor şi a regulilor operaţionale;
  • Adoptarea deciziilor de marketing pentru portofoliul de mărci al companiei;
  • Analiza rezultatelor simulării obţinute de fiecare echipă;

Metode interactive

  • Experienţa de învăţare este interactivă şi se bazează pe dezbaterea unor situaţii practice de marketing:

Programul se fundamentează pe următoarele două metode:

  1. prezentarea şi dezbaterea unor studii de caz / exemple din practica de marketing referitoare la alegerea segmentelor ţintă, poziţionarea şi marketingul de brand;
  2. simularea BrandPRO, care facilitează testarea efectelor strategiilor şi deciziilor de marketing elaborate de membrii echipelor de participanţi, pentru două mărci de echipament electronic, destinate unor segmente de consumatori cu astetari şi comportamente de cumpărare bine definite.

În cadrul celor cinci runde de simulare, fiecare echipă va analiza informaţiile detaliate privind situaţia financiară şi de marketing a companiei sale şi va stabili orientarea strategică pentru următoarea perioadă de simulare.

  • Dr. Carmen Bălan

    Dr. Carmen Bălan

    Marketing

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Dr. Carmen Bălan

Este unul dintre cei mai reputaţi experţi în domeniul marketingului, în calitate de profesor, cercetător şi consultant. A participat la programe de pregatire, la Harvard Business School, Chartered Institute of Marketing, Wirtschaftsuniversitat (Austria). Membră a prestigioasei American Marketing Association.

Cursul de marketing și poziționare de brand este în special recomandat managerilor şi profesioniştilor de marketing şi branding din:

  • companii cu profil de producţie;
  • firme de retail/distribuitori cu mărci proprii;
  • agenţii de publicitate implicate în (re)poziţionarea de brand pentru firmele cliente;
  • orice alte organizaţii care gestionează un portofoliu de branduri.

Cunoaşterea termenilor de marketing în limba engleză este un atu în cadrul procesului de simulare.

Pentru accesarea platformei online, este necesar ca fiecare participant să aibă un notebook / o tabletă pe care să fie instalat unul dintre următoarele sisteme: Windows, Mac OS, iOS, Android, Linux etc. Browser-ul de Internet poate fi: Firefox, Internet Explorer, Safari, Chrome etc.

  • Aptitudinea de a adopta decizii orientate spre piaţă, pentru îndeplinirea unor obiective de marketing şi financiare precise;
  • Capacitatea de a corela şi integra diferitele decizii de mix de marketing în raport cu poziţionarea dorită la nivelul segmentelor de piaţă vizate;
  • Abilitatea de a comunica şi colabora cu alţi membri ai echipei, pentru administrarea resurselor limitate, pentru creşterea competitivităţii companiei şi maximizarea rezultatelor obţinute.

180,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Antreprenor, Middle management, Specialist

Trainer

Dr. Carmen Bălan

Categorie

Grow Expertise – pentru viitori manageri

Se actualizează
  • Nu ai niciun produs în coș.
CALENDAR