Procesul de vânzare B2B

375,00 

Vânzarea către clienţii organizaţionali poate fi o misiune dificilă. Spre deosebire de majoritatea tranzacţiilor din sectorul retail, procesul este complex şi de durată.

Unde – Calea Griviței nr. 6-10, parter, Sector 1, Bucureşti
Când – nu există încă o sesiune programată
Durată – 2 zile

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

  

Alin Gherman, EMBA

Cu o experiență de 15 ani în top management și vânzari în România și CEE, Alin a lucrat atât în organizații multinationale, cât și antreprenoriale (DHL, P&G, Holdman, Babel Communications, DPD, Nobel România). Susține cursuri de vânzari, marketing, merchandising, leadership, tehnici de prezentare, customer care, design thinking.

  • Alin Gherman, EMBA

    Alin Gherman, EMBA

    Vânzări, Marketing, People management, Abilități de prezentare, Problem solving, Design thinking

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Vânzarea B2B, către clienţii organizaţionali poate fi o misiune dificilă. Spre deosebire de majoritatea tranzacţiilor din sectorul retail, procesul este complex şi de durată. Pe lângă rafinarea abilitaţilor de vânzător, ai nevoie de aptitudini de consultant şi negociator şi de cunoaşterea profundă a produsului, pieţei şi companiei-client. Vânzarea devine un proces complex, iar clientul – un partener pe termen lung.

Acest curs intensiv şi interactiv de vânzare B2B, de 2 zile, se adresează consultanţilor de vânzări care doresc să-şi îmbunătăţească relaţiile cu clienţii, aptitudinile şi eficacitatea în activitatea de vânzări. Cu ajutorul simulărilor, a jocurilor de rol şi aplicaţiilor, vei învăţa noi strategii şi tehnici de vânzare – cu impact imediat asupra maximizării vânzărilor, indiferent de tipul soluţiilor pe care le promovezi.

Acest curs este în special pentru:

  • Consultanţi de vânzări din orice tip de organizaţie, care desfăşoară vânzări complexe;
  • Managerilor care nu lucrează în departamentul de vânzare şi doresc să înţeleagă procesul de vânzare consultativă;
  • Antreprenorilor.
  • Abordarea cursului este unică, prin folosirea de concepte precum “zoom in”, “planul de zbor”, “principiul celor 3 P”, etc, care au rolul de a schimba vechile paradigme şi a prezenta procesul vânzării într-un mod original şi constructiv;
  • Aplicabilitatea cursului este imediată, iar informaţiile şi noile abilităţi pot fi puse în practică de a 2-a zi.

Introducere

  • Schimbarea de paradigme – Vânzătorul în secolul 21;
  • Ce s-a schimbat? Ce nu s-a schimbat?
  • Ce putem face?
  • Modelul celor 7 principii călăuzitoare;

Principiul scopului (setarea de obiective)

  • Stabilirea şi atingerea obiectivelor:
    – „Zoom in” Viziune termen lung, obiective, acţiuni specifice;
    – Principiul obiectivelor SMART;
    – „Planul de zbor” gestionarea dinamică a obiectivelor pe termen lung;
    – 8 greşeli frecvente în atingerea obiectivelor;
  • De la Know-how teoretic la aptitudine aplicată;

“Oamenilor nu le pasă cât ştii până nu ştiu cât îţi pasă” Principiul Relaţionării:

  • Comunicăa asertiv cu clienţii / Ascultarea activă:
  • Cum să pui întrebări pentru a explora necesităţile clienţilor, influenţa şi a provoca clienţii;
  • Comunicarea non-verbală;
  • Trăsături de personalitate şi stiluri de comunicare; cum să gestionezi relaţia cu diversele tipuri de personalitate;
  • Realitate vs. Percepţie;

“Nu-i magie – e inginerie” (Vânzarea ca proces):

  • Ce este şi ce NU este “Vânzarea”;
  • Vrei 100% din procesul de vânzare?
  • Construire proces şi secventialitatea optimă.

Principul celor 3 P (Pregătirea Precede Performanţa):

  • Principiul celor 3 P şi riscurile neplanificării;
  • Stabilirea obiectivelor / Planificarea vizitei;
  • Realizarea profilului clientului;
  • Gestionarea teritoriului şi a activităţilor personale;
  • Pregătirea prezentării.

Ascultă frecvenţa WII FM:

  • Ce vinde Vânzătorul şi ce cumpără clientul;
  • Caracteristici – Avantaje – Beneficii;
  • Poziţionare ofertă;
  • Performante şi diferenţiere vs. Nevoi şi Dorinţe;

“Ne place să cumpărăm, detestam însă să ni se vândă ceva” – construirea unei prezentări de succes:

  • Tipuri de prezentare, metode eficiente ? (avantaje şi dezavantaje);
  • Principiile de bază ale construirii unei prezentări;
  • Concepte cheie pentru succesul vânzării;

“Acţiunea bate inacţiunea”:

  • Pâlnia vânzării;
  • Cele 4 frici umane primordiale;
  • Depăşirea barierelor mentale;

Sumarizare

Certificat oferit de EXEC-EDU.

  • 375 Euro (exclusiv TVA)

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

OnLine/OffLine

Offline

Tip de program

Antrenăm competențe

Nivel

Antreprenor, Middle management

Trainer

Alin Gherman, EMBA

Certificări

Certificat EXEC-EDU

Se actualizează
  • Nu exisă niciun un program în lista ta de program, alege unul din secțiunea Cursuri.