Merchandising

375,00 

Vânzarea către clienţii organizaţionali poate fi o misiune dificilă. Spre deosebire de majoritatea tranzacţiilor din sectorul retail, procesul este complex şi de durată.

Unde – Calea Griviței nr. 6-10, parter, Sector 1, Bucureşti
Când – 3-4 februarie 2020
Durată – 2 zile

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

Dr. Carmen Bălan

Este unul dintre cei mai reputaţi experţi în domeniul marketingului, în calitate de profesor, cercetător şi consultant. A participat la programe de pregatire, la Harvard Business School, Chartered Institute of Marketing, Wirtschaftsuniversitat (Austria). Membră a prestigioasei American Marketing Association.

  • Dr. Carmen Bălan

    Dr. Carmen Bălan

    Marketing

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Ca urmare a participării la acest program, reprezentanţii sectorului retail vor avea potenţialul de a genera valoare pentru propria organizaţie, prin crearea unei experienţe de cumpărare atractive pentru clienţi.

Se vor utiliza exemple referitoare la diferite produse/mărci din piaţa românească şi cea internaţională. Programul include o sesiune de observare pe teren a soluţiilor de merchandising aplicate de diferitele mărci de bunuri de consum în hipermagazine/supermagazine din Bucureşti. Observarea pe teren se va realiza în echipe de 2-3 participanţi în magazine diferite, între cele două zile de curs, şi va fi urmată de o sesiune de debriefing la sediul EXEC-EDU.

Programul se adresează celor din sectorul retail, care sunt interesaţi să identifice modalităţi de creştere a performanţei soluţiilor de merchandising proprii.

  • Clarificarea rolului şi importanţă;
  • Identificarea şi aplicarea principiilor de bază ;
  • Dezvoltarea capacităţii de evaluare a performanţei în merchandising;
  • Explorarea oportunităţilor de inovare în merchandising şi retailing.

Modulul 1: Introducere

  • Ce este merchandisingul?
  • De ce este important merchandisingul?
  • Muații în privinţa rolului îndeplinit de merchandiser;
  • Merchandising focalizat pe comportamentul consumatorului;

Modulul 2: Proiectarea magazinului

  • Obiectivele (re)proiectării magazinului;
  • Tipuri de layout, amplasarea raioanelor în magazin;
  • Zonele cheie din magazin, polii de atracţie;
  • Sensul de circulaţie a clienţilor;

Modulul 3: Merchandising vizual

  • Tehnici de prezentare/implantare a produselor în magazin;
  • Vitrinele în merchandising;

Modulul 4: Indicatori în merchandising

  • Tipuri de indicatori de performanţă;

Modulul 5: Sesiune de debriefing

  • Sesiune bazată pe rezultatele observării pe teren efectuate de grupele de participanţi la program;

Modulul 6: Perspective inovative în retailing şi merchandising

  • Crearea unei experienţe de cumpărare atractive în spaţiul comercial;
  • Merchandising şi marketing senzorial, neuromarketing;

Certificat oferit de EXEC-EDU.

  • 375 Euro (exclusiv TVA)

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

OnLine/OffLine

Offline

Tip de program

Antrenăm competențe

Nivel

Antreprenor, Middle management

Trainer

Dr. Carmen Bălan

Certificări

Certificat EXEC-EDU

Se actualizează
  • Nu exisă niciun un program în lista ta de program, alege unul din secțiunea Cursuri.