În zilele noastre, oamenii sunt bombardaţi cu zeci de mii de mesaje în fiecare zi, iar produsul pe care îl vindem concurează pentru atenţia oamenilor cu mii de categorii sau produse similare. Firesc, apare întrebarea: ce trebuie să facem pentru a avea succes cu clienţii potenţiali? Cum îi atragem pentru că ei să aleagă produsul pe care îl oferim? Oare chiar putem creşte afacerea, profitabil, investind în marketing?
Răspunsul este, fără ezitare, DA. Marketing-ul bine integrat în afacere este singura modalitate prin care numărul de clienţi atraşi poate creşte lună de lună, an de an. Toate companiile mari din lume înţeleg valoarea adusă de acesta şi o integrează în ADN-ul afacerii. Companiile din top 100 global, precum Apple, Nike, etc. înţeleg că BRAND-ul reprezintă peste 20% din valoarea lor la bursă. În absenţa unui BRAND relevant ancorat în percepţia publicului ţintă, prin ştiinţa marketing-ului, orice afacere poate să dispară peste noapte.
Obiectivul programului “Marketing-ul: moft sau necesitate?” este de a transforma fiecare participant într-un profesionist ce înţelege cum să sprijine creşterea afacerii prin strategii şi acţiuni coerente de marketing. Prin descifrarea conceptelor de marketing, prin exerciţii aplicate, prin exemple reale, fiecare participant va deveni un profesionist pregătit să atragă mai multă valoare prin marketing.