Managementul costurilor în situație de criză

150,00 

În contextul de față, este esențial să știm cum gestionăm costurile și cum această decizie ne impactează afacerea acum, dar mai ales pe termen lung.

Unde – Zoom
Când – nu există încă o sesiune programată
Durată – 4 sesiuni a câte 1,5 ore (2 sesiuni pe zi)

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

  

Monica Minoiu, EMBA

“De cele mai multe ori, participanţii îmi solicită materiale suplimentare şi răspunsuri la întrebări particulare legate de activitatea lor. Mi-am construit un stil personal, bazat pe uşurinţă de a aborda probleme “hard” într-o manieră “soft”. Pun extrem de mult suflet în fiecare interacţiune cu participanţii şi îmi doresc tot ce este mai bun pentru ei în timpul şi după finalizarea cursurilor.”

  • Monica Minoiu, EMBA

    Monica Minoiu, EMBA

    Management strategic și operațional

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

În contextul de față, este esențial să știm cum gestionăm costurile și cum această decizie ne impactează afacerea acum, dar mai ales pe termen lung.

Care sunt cele mai importante direcții în perioada de criză? Cum vă dați seama cum să administrați costurile? Sunteți pregătiți să faceți față unor situații de criză? În ce fel veți acționa, tactic sau strategic? Din punct de vedere al costurilor, măsurile de criză înseamnă taiere de costuri sau conservarea parteneriatelor și ”business re-engineering”?

Iată doar cateva întrebari la care ar trebui ca fiecare lider să aibă răspunsurile oricând, dar mai ales atunci când conduce o afacere și este confruntat cu o situație de criză.

Acest workshop îți dă ocazia de a identifica perspective diferite de a-ți privi business-ul, într-o situație de criză.

Acest workshop intensiv se adresează:

  • Managerilor din companii cu putere de decizie în planificare și execuție bugetară;
  • Project manageri;
  • Antreprenori.

Sesiunile de curs sunt orientate pe un transfer rapid de cunoştinţe, cu o pondere de 30% parte teoretică, 70% parte practică si oferă un sistem de identificare a problemelor existente în companii și soluții concrete de abordare în situații de criză.

Sesiunile cuprind abordări ușor de implementat, bazându-se pe multă interactivitate și pe organizarea în echipe de lucru online.

Agenda sesiunilor își propune:

  • Identificarea surselor sensibile din punct de vedere al costurilor în situațiile de criză;
  • Abordarea cros-funcțională a situației de criză;
  • Analiza structurată a riscurilor pentru a identifica măsurile ce pot fi luate în vederea redresării;
  • Exersarea unei mentalități către reinventare;
  • Descoperirea pârghiilor de optimizare ale costurilor.
  • Re-organizare versus re-engineering;
  • Direcții de abordare în situații de criză;
  • 7 semne pozitive în diagnoza acțiunilor în recesiune;
  • Ce este costul?
  • Cum administrez costurile?
  • Analiza punctului de echilibru;
  • Contextul economic al costurilor în situații de criză;
  • Optimizarea costurilor.

Certificat EXEC-EDU

  • 150 Euro (exclusiv TVA)

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

OnLine/OffLine

Online

Tip de program

Antrenăm competențe

Nivel

Antreprenor, Middle management

Trainer

Monica Minoiu, EMBA

Certificări

Certificat EXEC-EDU

Se actualizează
  • Nu exisă niciun un program în lista ta de program, alege unul din secțiunea Cursuri.