Leading remote teams

180,00  (fără TVA)

Trainingul pregătește liderii pentru viitor, focalizându-se pe noile competențe de leadership, atât de necesare în contextul în care telemunca devine parte a noului ”normal”.

Unde – Zoom
Când – 5-6 mai 2021- vezi în calendar și salvează data
Durată – 2 sesiuni de 3 ore – 15:00-18:00

  
  • Simona Podgoreanu 2

    Simona Podgoreanu

    HR, Leadership, Negociere

  • Monica Minoiu, EMBA

    Monica Minoiu, EMBA

    Management strategic și operațional

  • Andreea Buzec

    Andreea Buzec

    Facilitare grafică

Structura acestui workshop pornește de la realitatea generată de pandemie și de provocările noului mod de lucru la distanță din companii. Odată cu telemunca, întâlnirile online au devenit foarte dense, ocupând aproape integral agendele de lucru ale managerilor și echipelor lor. Pe de altă parte, schimbările aduse de noul mod de comunicare au fost dublate de dificultăți diverse, de la productivitate la bariere tehnologice, stress digital sau chiar burn-out.

Acest workshop adresează aceste provocări din perspectiva liderilor și vine cu soluții pragmatice și eficiente. În plus, trainingul pregătește liderii pentru viitor, focalizându-se pe noile competențe de leadership, atât de necesare în contextul în care telemunca devine parte a noului ”normal”.

Acest workshop intensiv se adresează:

  • managerilor de top;
  • managerilor de departament;
  • liderilor din companii locale sau multinaţionale, cu rol decizional.

PROCESE – eticheta noului mod de lucru

În echipele virtuale, comunicarea (formalizată sau nu în întâlniri sau ședințe oficiale), schimbul de idei și opinii, medierea conflictelor și luarea deciziilor, procesele de delegare și feedback – toate necesită schimbări și pot fi  diferite în comparație cu experiențele față în față. De asemenea, diferitele instrumente digitale și sisteme informatice ar putea schimba substanțial noul mod de  lucru, ca și managementul de procese sau proiecte. În această sesiune, vom furniza informații și tehnici de a crea noul mod de lucru, precum:
Stabilirea de reguli pentru organizarea și facilitarea întâlnirilor virtuale, a e-mailurilor/videoconferințelor/telefoanelor/mesajelor (participanți, frecvență, durată, roluri, obiective și decizii).

PEOPLE – deschiderea în relații

Conexiunile virtuale nu oferă timpul și oportunitățile reale pentru menținerea unor relații deschise, din cauza lipsei de vizibilitate, emoțiilor cenzurate, problemelor personale ale membrilor echipei, lipsa unui feedback instantaneu, conexiuni mai puțin spontane, motivație personală.

IMPACT – Ownership

Implicarea oamenilor este strâns legată de constrângerile personale, iar lucrul de acasă ar putea duce la pierderea focus-ului. Responsabilitatea echipei este ușor diluată, apar întârzieri în comunicarea veștilor, procedurile și prioritățile se schimbă rapid, managerii nu pot urmări membri echipei (în special pe cei noi recrutați sau echipele recent constituite), autonomia este cenzurată sau noile reguli de lucru nu sunt respectate.

În urma absolvirii programului, vei primi un certificat EXEC-EDU, recunoscut în comunitatea de afaceri din România.

  • 180 EUR (exclusiv TVA)

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

OnLine/OffLine

Online

Tip de program

Antrenăm competențe

Nivel

Top management, Middle management, Specialist

Trainer

Andreea Buzec, Monica Minoiu, EMBA, Simona Podgoreanu

Certificări

Certificat EXEC-EDU

Se actualizează
  • Nu exisă niciun un program în lista ta de program, alege unul din secțiunea Cursuri.