Innovation with Brain Pleasing Marketing

490,00  (fără TVA)

Un e-laboratory experiențial cu Lluis Martinez-Ribes, Esade Business School

Descoperă cele mai inovatoare metode de a atrage clienții, cu ajutorul neuroștiinței!

Unde – Zoom
Când – 10-12 martie 2021- vezi în calendar și salvează data
Durată – 3 sesiuni

  

Lluis Martinez-Ribes

Este Associate Professor la Esade Business School, unde predă Inovaţia în Marketing şi Inovaţia în Retail. Este consultant în companii din 30 de ţări, precum: AbbVie, Asics, Bayer, Coca-Cola, Desigual, Zara, Ikea, Nestle, Sentosa, Pepsico, Heineken, Mercadona, Migros, Unilever etc. În România a fost prezent în 25 aprilie la conferinţa Retail Revolution organizată de BAZ și a susținut alte 2 cursuri de success organizate de EXEC-EDU. A primit premiul Global Electronic Marketing Award în 1999, iar în 2013 a fost numit “Retail Innovation Expert” de către Uniunea Europeană.

  • Lluis Martinez-Ribes

    Lluis Martiez-Ribes

    Visiting professor at Esade, co-founder m+f=!

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Descoperă cele mai inovatoare metode de a atrage clienţii, cu ajutorul neuroștiinței!

În 3 zile intense şi experienţiale, desfăşurate online, LIVE, sub forma unui laborator virtual, vom deprinde metodele potrivite pentru a inova şi a genera rezultate exponenţiale cu ajutorul neuroștiinței și nu numai (semiotică, digitalizare, psihologia consumatorului).

Cursul va depăşi limitele unei intervenţii clasice, cu prezentări Power-Point, fiind mai degrabă un workshop de tip hands-on, cu metode verificate şi pragmatice.

Instrumentele folosite pot fi aplicate în orice sector, incluzând producţie, servicii, tehnologie, retail, FMCG, moda etc.

Cursul se desfășoară în limba engleză.

Detalii complete www.marketing-innovation.ro

  • Top managerilor cu suficientă autoritate pentru a schimba regulile jocului
  • Marketing managerilor și altor manageri cu rol decizional, membrii ai board-ului
  • Anteprenorilor și CEO
  • Oricărui lider care dorește să schimbe jocul și să inoveze în industria în care activează
  • Deprinzi o metodologie nouă și idei pentru a inova, transformându-ți modelul de business și adaptându-l la realitățile actuale (instrumentele fiind aplicabile in orice industrie);
  • Afli cum dezvolți noi strategii care conectează clientul cu brandul/compania ta, pe alte canale decât cele tradiționale;
  • Experimentezi pe cont propriu cum poți influența deciziile de cumpărare, cu ajutorul neuroștiinței.
  • Care sunt zonele vulnerabile ale consumatorului tău? Care sunt nevoile acute (pain points) pe care vrea să le rezolve în viața de zi cu zi, în special în contextul actual, generat de pandemie?
  • Descoperă mecanismele prin care creierul ia deciziile de cumpărare;
  • Cum poți influența preferințele sale de consum pentru a alege produsele, serviciile sau chiar ideile tale, folosind marketingul bazat pe neuroștiință;
  • Procesul secvențial al inovării de tip customer-centric, folosind metodele marketingului de ultimă generație (brain pleasing marketing).
  • Cum să creezi soluții inovatoare cu ajutorul noilor metode
    (produse / servicii / experiența consumatorului).
  • Cum să fii perceput ca diferit: orașul emoțiilor.
  • Comunicare eficientă bazată pe noile aborări neuroștiințifice.
  • Consumatorii On/Off și implicațiile sale în marketingul On/Off.

Componenta digitală este, desigur, parte integrantă din acest e-Lab.

  • Certificat EXEC-EDU
  • 490 Euro (exclusiv TVA)

* Contactați-ne pentru discounturi de grup

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

OnLine/OffLine

Online

Nivel

Antreprenor, Top management, Middle management

Certificări

Certificat EXEC-EDU

Se actualizează
  • Nu exisă niciun un program în lista ta de program, alege unul din secțiunea Cursuri.