WOW Your Customer! Excelența în relaționarea cu clienții

375,00 

Peste 40 de activităţi tematice dedicate celor care intră în contact cu clienţii/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vânzări sau cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.

Unde – Calea Grivitei 8-10, parter, sector 1, Bucureşti.
Când – 5 – 6 martie 2020 (între orele 9:00-15:30) – vezi în calendar și salvează data
Durată – 2 zile

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

  

Alin Gherman, EMBA

Are o experienţă de 15 ani în management şi vânzări, lucrând atât în organizaţii multinaţionale, cât şi în companii antreprenoriale (DHL, P&G, Holdman, Babel Communications şi Pegasus/DPD). A activat în domenii diverse, de la vânzarea de produse de larg consum, până la servicii B2B sau media, gestionând afaceri ale companiilor pentru care a lucrat în România şi CEE.

  • Alin Gherman, EMBA

    Alin Gherman, EMBA

    Vânzări, Marketing, People management, Abilități de prezentare, Problem solving, Design thinking

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Peste 40 de activităţi tematice dedicate celor care intră în contact cu clienţii/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vânzări sau cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.

Acest curs este în special pentru:

  • manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vânzări
  • cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.
  • Îţi vei dezvolta o atitudine centrată pe client;
  • Vei dobândi tehnici eficiente în relaţionarea cu clienţii externi, dar şi interni;
  • Vei elimina folosirea jargonului tehnic în discuţiile cu clienţii;
  • Vei gestiona relaţiile cu clienţii dificili, nepoliticoşi sau indiferenţi;
  • Vei trata cu empatie şi eficientă orice cerere a clientului;
  • Vei deprinde abilităţile necesare pentru a loializa clienţii, protejând, în acelaşi timp, interesele organizaţiei.
  • “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator;
  • Ce spunem şi cum spunem” – abilităţi verbale şi … vocale;
  • „Daţi-mi legătura” – telefonul că tortura modernă;
  • „Cineva ne priveşte” – excelența într-un mediu față-în-față;
  • „Să avem o zi bună” – raportul cu un consumator;
  • „Opreşte, priveşte, ascultă” – concentrarea pe nevoile consumatorilor;
  • „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre;
  • „Când jocul devine dur” – consumatori dificili;
  • „Staţi! Asta nu e totul!

Certificat EXEC-EDU

  • 375 Euro (exclusiv TVA)

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

OnLine/OffLine

Offline

Tip de program

Antrenăm competențe

Nivel

Antreprenor, Middle management

Trainer

Alin Gherman, EMBA

Certificări

Certificat EXEC-EDU

Se actualizează
  • Nu exisă niciun un program în lista ta de program, alege unul din secțiunea Cursuri.