Excelență în comunicare și vânzare în mediul online

150,00 

Peste 40 de activităţi tematice dedicate celor care intră în contact cu clienţii/consumatorii: reprezentanți de vânzări, manageri din compartimentele de customer service sau cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.

Unde – Zoom
Când – 26 – 27 mai 2020 – 9.00 – 12.30 – vezi în calendar și salvează data
Durată – 2 sesiuni de 3h

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

  

Alin Gherman, EMBA

Are o experienţă de 15 ani în management şi vânzări, lucrând atât în organizaţii multinaţionale, cât şi în companii antreprenoriale (DHL, P&G, Holdman, Babel Communications şi Pegasus/DPD). A activat în domenii diverse, de la vânzarea de produse de larg consum, până la servicii B2B sau media, gestionând afaceri ale companiilor pentru care a lucrat în România şi CEE.

  • Alin Gherman, EMBA

    Alin Gherman, EMBA

    Vânzări, Marketing, People management, Abilități de prezentare, Problem solving, Design thinking

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

În această perioadă de criză totul s-a schimbat: de la modele de business la comportamentul de consum și până la modul în care ne desfășurăm activitatea. Un singur lucru a rămas stabil: nevoia stringentă de a obține rezultate, adică nevoia de a genera vânzări și de a ne menține clienții cât mai aproape.

Acest curs este în special pentru:

  • reprezentanță de vânzări, manageri din compartimentele de customer service, marketing
  • cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.
  • Dacă și tu ești în legătură directă cu clienții, desfășurându-ți activitatea de la distanță, atunci și tu întâmpini, cel mai probabil, următoarele provocări:
    • Cum rămâi aproape de clienții tăi, cum sondez nevoile și preocupările lor, fără să îi întâlnești față în față;
    • Cum comunici cu clienții prin telefon, videoconferințe sau email, pentru a-i fideliza și pentru a genera vânzări, prin upsell și cross-sell
    • Cum poți să tratezi cererile lor cu empatie și eficiență
    • Cum gestionez relațiile cu clienții dificili, nepoliticoși sau indiferenți
    • Cum dezvolt abilitățile necesare pentru a loializa clienții în această perioadă de criză, dar și în vremuri stabile, protejând, în același timp, interesele companiei

Exemple de exerciții și activități tematice:

  • “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
  • Ce spunem și cum spunem” – abilități verbale și … vocale
  • „Dați-mi legătura” – telefonul ca tortură modernă
  • „Cineva ne privește” – excelență într-un mediu față-în-față
  • „Să avem o zi bună” – raportul cu un consumator
  • „Oprește, privește, ascultă” – concentrarea pe nevoile consumatorilor
  • „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre
  • „Când jocul devine dur” – consumatori dificili

Ziua 1 – 3 ore

  • Ce s-a schimbat? Ce nu s-a schimbat?
  • Modelul celor 8 pași spre excelență
  • Valori / Misiune echipa CS / Rolul MEU
  • Dacă toți ar fi la fel…
  • Soluția “MEA” – Modelul Motiv – Empatie – Acțiune
  • Școala de Vulturi și Lacul Rățuștelor

Ziua 2 – 3 ore

  • “Ascultă, Privește, Gândește”
  • Servicii înseamnă să spunem “ne pare rău”?
  • Maximizarea oportunităților de vânzare
  • Dacă aș putea să fac orice:
  • Cele 4 trepte ale servisării clienților.

Certificat EXEC-EDU

  • 160 Euro (exclusiv TVA) – 2 ses
„Lucrez de mult timp în customer service, însă cursul EXEC-EDU m-a făcut să înțeleg ce trebuie să îmbunătățesc la mine. Mulțumesc!”
Raluca Mihăilescu, Customer Service Representative - Stryker Romania
„Am învățat lucruri care chiar pot fi puse în practică.”
Andreea Nandrea, Customer Service Manager - Puratos Prod
„Alin, entuziasmul tău este contagios!”
Csaba Sztojka, Area Sales Manager - Orkla Foods
„Exerciții practice foarte utile și cu un rezultat pozitiv.”
Mihail Coman, MOL Romania
„Am participat la mai multe cursuri, însă acesta mi s-a părut diferit, în bine, mi-a plăcut punctul tău de vedere proaspăt asupra unor lucruri pe care le știam deja. Mulțumesc!”
Gabriel Olariu, Director Zonal - Setrio Soft

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

OnLine/OffLine

Online

Tip de program

Antrenăm competențe

Nivel

Antreprenor, Middle management, Specialist

Trainer

Alin Gherman, EMBA

Certificări

Certificat EXEC-EDU

Se actualizează
  • Nu exisă niciun un program în lista ta de program, alege unul din secțiunea Cursuri.