Business partnering

375,00 

În contextul actual, guvernat de schimbare şi instabilitate, rolul departamentelor din spatele scenei (aşa-numitele departamente „suport”) s-a schimbat fundamental, ele fiind provocate constant să găsească soluţii prin care să contribuie, la rândul lor, la realizarea obiectivelor companiei şi la implementarea strategiei.

Unde – Calea Griviței nr. 6-10, parter, Sector 1, Bucureşti
Când – nu există încă o sesiune programată
Durată – 2 zile

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

  

Carmen Mardale

Are 16 ani experiență în calitate de HR Manager, coach și consultant (în programe de eficacitatea echipelor, managementul schimbării, leadership), aplicând modul de gândire psihodinamic și cunoștințele sistemice în proiecte de dezvoltare organizațională.

  • Carmen Mardale

    Carmen Mardale

    Coaching individual și de echipă

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

În contextul actual, guvernat de schimbare şi instabilitate, rolul departamentelor din spatele scenei (aşa-numitele departamente „suport”) s-a schimbat fundamental, ele fiind provocate constant să găsească soluţii prin care să contribuie, la rândul lor, la realizarea obiectivelor companiei şi la implementarea strategiei. Fie că este vorba despre resurse umane, financiar, IT sau achiziţii, noul rol al acestor funcţiuni este acela de business partner.

Membrii acestor echipe „suport” nu mai sunt undeva, într-un birou, gândind proiecte şi soluţii pentru implementări uniforme şi unitare. Ei sunt acum „pe teren”, umăr la umăr cu clientul intern, venind în întâmpinarea lui cu soluţii rapide şi adaptate nevoilor sale. Sunt ei pregătiţi pentru a face faţă acestei noi abordări? Ei sunt aceiaşi, doar cerinţele sunt diferite. Şi ştim deja că succesul unei companii depinde de angajaţi. Afacerile nu crează valoare; oamenii crează valoarea.

Când citim profilul unui business partner, găsim cerinţe precum curiozitate, capacitate de a lua decizii, abilităţi de influenţare, integritate, capacitate de a crea impact, curajul de a provoca, credibilitate, cooperare, orientare către rezultate, etc. Şi toate aceste cerinţe sunt ceea ce noi numim competente de sine şi sociale, adică cele care reprezintă baza dezvoltării competentelor de specialitate (resurse umane, financiar, IT etc.). Indiferent de funcţiunea din care faci parte, pentru a înţelege clientul şi a crea un parteneriat de succes ai nevoie de dezvoltarea acestor ingrediente de bază.

Acest curs de 2 zile se adresează tuturor celor care îşi doresc:

  • să creeze o relaţie de încredere cu clienţii interni;
  • să le înţeleagă nevoile, astfel încât să vină cu soluţiile adecvate;
  • să ocupe locul cuvenit la masa discuţiilor;
  • să adapteze expertiză lor la nevoile business-ului astfel încât soluţiile, oricât de complexe, să fie aplicate cu uşurinţă şi să aducă valoarea aşteptată
    să găsească soluţii creative contribuind la simplificare.
  • Îţi dezvolţi atât competențele de sine (flexibilitatea comportamentală, empatie, toleranţă), cât şi pe cele sociale (capacitatea de a lucra în echipă, rezolvarea conflictelor, posibilitatea de a motiva şi a convinge).
  • Îţi oferă instrumente utile în dezvoltarea relaţiilor interumane de la ascultare, calibrare şi raport până la o mai bună cunoaştere şi înţelegere a celorlalţi pe care cu uşurinţă le poţi folosi în munca de zi cu zi.
  • Ai oportunitatea să experimentezi cele de mai sus într-un studiu de caz.
  • Definirea rolului de business partener şi a competențelor necesare pentru acest rol;
  • Identificarea ingredientelor necesare dezvoltării unui parteneriat de success;
  • Exersarea unor tehnici şi instrumente necesare în dezvoltarea unor relaţii de parteneriat win-win;
  • Explicarea şi exersarea unor instrumente necesare pentru o mai bună înţelegere a nevoilor clientului intern;
  • Studii de caz şi exerciţii experienţiale în care vom aplica noţiunile învăţate.

Certificat oferit de EXEC-EDU.

  • 375 Euro (exclusiv TVA)
”Am apreciat căldura cu care au fost transmise informaţiile, grijă pentru fiecare participant şi corelaţiile cu ce reprezintă sau ar fi un BP de succes/reuşit.”
Raluca Dolan, Recruitment, On-boarding and Training Manager - Michelin
”Un conţinut imprevizibil oricâtă experienţă ai avea în parteneriat. Te ajută să te autoevaluezi şi să-ţi cunoşti mai bine comportamentul şi reacţiile şi astfel, cum poţi să-ţi foloseşti atuurile într-un parteneriat.”
Gabriela Dumitrache, Key Account Manager - Bristol-Myers

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

OnLine/OffLine

Offline

Tip de program

Antrenăm competențe

Nivel

Antreprenor, Top management, Middle management, Specialist

Trainer

Carmen Mardale

Certificări

Certificat EXEC-EDU

Se actualizează
  • Nu exisă niciun un program în lista ta de program, alege unul din secțiunea Cursuri.