Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
De ce nu poți aplica ce înveți la training
sau
3 motive pentru care nicio schimbare nu se produce de la sine
Articol redactat de Oana Scarlat
Cum ne puteți garanta că participanții aplică conceptele și tehnicile de la curs și le transformă în comportamente observabile? Primesc adesea această întrebare din partea clienților mei, atunci când discutăm despre orice tip de programe, dar mai ales despre cele care își propun o transformare semnificativă de mindset. Și, cu riscul de a nu contracta trainingul respectiv, răspunsul meu este unul singur: Nu putem! Desigur, putem face ce ține de noi: o analiză atentă a nevoilor, pe mai multe paliere, designul unui program care să urmărească niște obiective clare și împărtășite cu clientul, metode de livrare experiențiale și interactive, follow-up, ca să menționez doar câteva aspecte esențiale care țin de furnizorul de training. Așadar, în ecuația unui training reușit și aplicabil, furnizorul este prima variabilă importantă. A doua variabilă este clientul! Și mă refer aici la implicarea sa în toate etapele proiectului: de la vânzarea internă, la faza de customizare a conținutului și până la final, când sponsorul programului ar trebui să urmărească ce se întâmplă concret după curs. Dar pentru ca ecuația să crească în dificultate, apare și cea de-a treia variabilă, și cea mai importantă: participantul însuși. Iar aici chiar lucrurile se complică foarte mult.
Să presupunem că Matei, manager într-o companie românească foarte dinamică, tocmai a finalizat un program de dezvoltare de leadership. Au fost două zile excepționale și au apărut multe idei pe care s-a gândit că le-ar putea pune imediat în practică. Una din tehnicile de acordare a feedback-ului, de exemplu, chiar i s-a părut excelentă și imediat aplicabilă. A doua zi, însă, atunci când intră motivat în birou, prima persoană care îl așteaptă este Ionuț. Este de trei luni în echipa lui și fiecare conversație cu el începe la fel: cu tot felul de scuze legate de un deadline nerespectat. De data asta însă, lucrurile erau foarte grave. Ascultându-l pe Ionuț, Matei simte că ia foc și după ce își folosește toată răbdarea de care dispune, pentru a-l lăsa să-și termine monologul, reacția sa este surprinzătoare, chiar și pentru el însuși. Matei se pomenește urlând, trântește laptopul și iese vijelios din birou. Ce s-a întâmplat aici? De ce nu reușește Matei să aplice ceea ce a învățat la curs despre feedback, deși era foarte motivat să o facă? Sunt cel puțin 3 motive la care te invit să reflectezi:
Te invit să discutăm mai multe despre programele de dezvoltare pentru manageri și despre cum putem să ne atingem obiectivele de învățare, susținându-l pe Matei să aplice cât mai multe din tehnicile pe care le-a aflat la curs, de a doua zi.
Related Posts
Leadership hibrid, noua provocare pentru manageri
Aproape jumătate (48%) dintre angajații români vor să lucreze de acasă permanent, în timp ce 55% preferă un sistem de lucru hibrid, în care să lucreze remote trei zile pe săptămână, arată o analiză realizată de EXEC-EDU, liderul pieței de executive education. În acest context, principalele provocări cu care se confruntă în acest an managerii …
Manager roman versus expat. Conteaza nationalitatea sau experienta?
Poziția de CEO, deşi este, poate, cea mai râvnita dintr-o companie, necesita experienţă, care nu se poate obţine altfel decât prin mulţi ani de pregătire practică şi teoretică. Aşadar, atunci când aleg omul care va ocupa cea mai înaltă funcţie, cei care fac parte din boardul unei companii vor ţine întotdeauna cont de experienţă şi …
Povestea unui mare pas înainte
Ne-am lansat un nou website și o nouă identitate vizuală Bun găsit! Astăzi am intrat într-o nouă etapă – una axată pe simplificare și inovație. După 20 de ani de activitate continuă în piața de dezvoltare pentru manageri, este timpul să îmbrăcăm haine noi. De altfel, succesul nostru se bazează tocmai pe capacitatea de a inova, …
Sondaj EXEC-EDU: Managerii români sunt convinși că în 2022 salariile vor crește în România în principalele sectoare de business
Managerii români sunt siguri că în 2022 salariile se vor majora în România în principalele sectoare de business și că va fi și mai dificil decât în acest an să recruteze noi angajați. Acestea sunt concluziile unui barometru de opinie realizat în rândul managerilor din România de către EXEC-EDU, liderul pieței de executive education, segmentul …