Neuromarketing – Marketing immersion cu Lluis Martinez Ribes

luis

Pentru a doua oara in Romania, Lluis Martinez Ribes, expert in neuromarketing si profesor la Esade Business School, Barcelona a acceptat invitatia EXEC-EDU de a sustine in nou curs de Neuromarketing in 19-20 martie. Este vorba despre in program experiential, de tip “immersion”, adresat marketer-ilor, dar si altor factori de decizie din companii.

 

Ce vor castiga participantii:

  • Vor dobandi competente si idei pentru a inova, folosind marketingul de ultima generatie (informatiile si metodele fiind aplicabile in orice industrie);
  • Vor afla cum sa dezvolte strategii de marketing care conecteaza clientul cu brandul pe care il reprezinta, pe alte canale decat cele traditionale;
  • Vor experimenta pe cont propriu cum pot influenta deciziile de cumparare, cu ajutorul neurostiintei


Despre facilitator

Lluis Martinez-Ribes este Associate Professor la Esade Business School, unde preda Inovatia in Marketing si Inovatia in Retail. Este consultant in companii din 25 de tari, companii precum: AbbVie, Asics, Bayer, Coca-Cola, Desigual, Zara, Ikea, Nestle, Sentosa, Pepsico, Heineken, Mercadona, Migros, Unilever etc. In Romania a fost prezent in 25 aprilie la conferinta Retail Revolution organizata de BIZ. A primit premiul Global Electronic Marketing Award in 1999, iar in 2013 a fost numit “Retail Innovation Expert”de catre Uniunea Europeana.

 

Pentru detalii complete si pentru inregistrare te invit sa accesezi pagina dedicata evenimentului – www.marketing-innovation.ro

 

Cand: 19-20 martie 2019