Marketing Management – Strategii și instrumente de marketing pentru provocările actuale

980,00 

Ca manager sau specialist de marketing, te confrunţi în fiecare zi cu provocări legate de atragerea noilor clienţi şi loializarea clienţilor actuali, de diferenţierea de concurenţă şi cauţi soluţii pentru creşterea cotei de piaţă şi a profitului. Vrei o imagine mai bună a brandurilor companiei tale şi un impact real al campaniilor tale de comunicare. Vrei răspunsuri imediate şi eficiente.

Unde – Calea Griviței nr. 6-10, parter, Sector 1, Bucureşti
Când – 5 noiembrie 2019 – 25 februarie 2020, o zi pe săptămână, marți, între 17:00 și 20:00 – vezi în calendar și salvează data
Durată – 16 săptămâni

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

Dr. Carmen Bălan

Şi-a dedicat întreaga carieră domeniului marketingului, ca profesor, cercetător şi consultant. Cursurile sale îmbină profesionalismul desăvârşit cu care abordează orice proiect, cu stilul alert, dinamic şi interactiv.

A realizat cursuri adaptate de marketing şi vânzări şi a oferit consultanţă strategică pentru mari companii din cele mai diverse sectoare. A participat la programe de pregătire la Harvard Business School (SUA), Chartered Institute of Marketing (Marea Britanie), Wirtschaftsuniversitat (Austria).

  • Dr. Carmen Bălan

    Dr. Carmen Bălan

    Marketing

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Ca manager sau specialist de marketing, te confrunţi în fiecare zi cu provocări legate de atragerea noilor clienţi şi loializarea clienţilor actuali, de diferenţierea de concurenţă şi cauţi soluţii pentru creşterea cotei de piaţă şi a profitului. Vrei o imagine mai bună a brandurilor companiei tale şi un impact real al campaniilor tale de comunicare. Vrei răspunsuri imediate şi eficiente.

Acest curs de management este în special pentru:

  • Manageri de marketing, de produs, de brand, trade manageri;
  • Specialiști de marketing și comunicare;
  • Alte persoane din echipe de management (HR, vânzări), care doresc să înțeleagă în profunzime relația dintre activitatea proprie și cea de marketing;
  • Antreprenori care doresc sa identifice noi idei de dezvoltare a propriei afaceri.
  • Aplici cele mai actuale practici de marketing, de a doua zi;
  • Adopți decizii de marketing mai profitabile, deoarece ai o perspectivă mai clară și mai structurată asupra pieței;
  • Construiești un plan de marketing de la A la Z, care este adaptat situației companiei tale;
  • Îți testezi abilitățile de marketing cu ajutorul unei noi simulări online de marketing, de nivel internațional (Innovative Learning Solutions Inc – ILS);
  • Comunici și îți validezi propriul mod de a gândi și acționa, cu ajutorul colegilor de echipă.
  • Decizii majore: alegerea segmentelor ţintă şi poziţionarea;
  • Cum să elaborezi un plan de marketing care să direcţioneze compania spre performanţe de top;
  • Date sau „insight”?
  • Cum să dezvolţi un brand puternic;
  • Noi provocări în domeniul distribuţiei;
  • Instrumentele comunicării de marketing;
  • Cum să utilizezi noile instrumente de marketing digital?
  • Care este preţul potrivit?
  • Este vremea schimbării perspectivei marketerilor asupra preţurilor;
  • Testează-ţi abilităţile de marketer!
  • certificat de Manager Marketing, autorizat ANC
  • certificat EXEC-EDU
  • modulul 1: 890 EUR
  • modulul 2: Simulare Strategic Marketing: 180 EUR (taxa include 2 sesiuni de curs a câte 3h şi licenţa Strategic Marketing)

preț module 1+2: 980 EUR
taxa examen final: 150 EUR

  • modulul opțional: Strategia de preț: 125 EUR

Poţi opta pentru participarea la ambele module sau numai la unul din ele. Primirea certificatului ANC este condiționată de susținerea cu succes a proiectului și de participarea la ambele module ale cursului.

* Pentru cursurile autorizate de ANC nu se aplică TVA la taxa de înscriere, conform OG 129/2000 şi L163/2005 (în cazul în care finalizezi întreg programul, participând la primele două module).

”Cursul are avantajul de a prezenta fundamentele marketingului, prin noţiuni teoretice bine structurate, aplicaţii practice şi studii de caz într-o abordare actuală, pliată pe situaţii reale, ce se regăsesc atât în pieţele locale cât şi cele globale.”
Anca Nachiu, Brand Manager - Arctic
”Experienţa hands-on, definirea clară a zonei dintre nevoi şi oportunităţi, viziunea fresh a celor mai noi tendinţe din domeniu sunt tot atâtea motive pentru ca un marketer să aleagă acest curs. Cursul are o abordare pragmatică, tratând situaţii întâlnite în diverse companii, cu studii de caz actuale şi într-o atmosferă degajată, antrenantă şi productivă.”
Cătălin Neacșu, Event Marketing Manager - Rompetrol
”Am început acest curs cu foarte puțin entuziasm. Am considerat că nu pot fi lucruri noi pe care le pot afla. Surpriza a venit după prima sesiune. De atunci am conștientizat că, indiferent cât de mult ai lucra în domeniu, modalitatea de prezentare a informațiilor din sesiunile de curs te determină să reevaluezi modalitatea prin care ai făcut marketing până atunci.”
Laura Mirela Tudor, Product Manager - GTS Solution

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Tip de program

Antrenăm competențe

Nivel

Antreprenor, Top management, Middle management, Specialist

Trainer

Dr. Carmen Bălan

Certificări

Certificat ANC, Certificat EXEC-EDU

Se actualizează
  • Nu exisă niciun un program în lista ta de program, alege unul din secțiunea Cursuri.