Managementul forţei de vânzare

375,00 

Programul este destinat managerilor situaţi la diferitele niveluri decizionale ale forţei de vânzări (directori de vânzări, manageri de vânzări, manageri de zona, superviseri etc.), care doresc să îmbunătăţească eficacitatea şi eficientă activităţii atât la nivelul întregii echipe, cât şi la nivel individual.

Unde – Calea Griviței nr. 6-10, parter, Sector 1, Bucureşti
Când – nu există încă o sesiune programată
Durată – 3 săptămâni

Cursul se organizează periodic, în funcţie de înscrierea a minim 10 participanţi.

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

Dr. Carmen Bălan

Este unul dintre cei mai reputaţi experţi în domeniul marketingului, în calitate de profesor, cercetător şi consultant. A participat la programe de pregatire, la Harvard Business School, Chartered Institute of Marketing, Wirtschaftsuniversitat (Austria). Membră a prestigioasei American Marketing Association.

  • Dr. Carmen Bălan

    Dr. Carmen Bălan

    Marketing

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

În cadrul cursului de managementul forței de vânzări, fiecare participant are posibilitatea să îşi îmbunătăţească abilităţile de a:

  • corela funcţia de vânzări şi cea de marketing a organizaţiei;
  • proiecta cea mai adecvată structură a forţei de vânzări;
  • selecta personalul corespunzător pentru poziţiile din cadrul forţei de vânzări;
  • alege cel mai eficace mix de mijloace de motivare a membrilor forţei de vânzări;
  • utiliza metode şi instrumente potrivite pentru evaluarea eficacităţii şi performanţelor individuale şi ale echipei.

Modulul 1: Rolul strategic al funcţiei de vânzări

  • Nivelurile strategice organizaţionale şi funcţia de vânzări;
  • Particularităţi ale comportamentului cumpărătorului organizaţional;
  • Coordonatele majore ale strategiei de vânzări;

Modulul 2: Structura forţei de vânzări

  • Tipuri de structuri organizatorice ale forţei de vânzări;
    Analiză comparativă a punctelor forţe şi a limitelor diferitelor structuri;
  • Alocarea efortului de vânzare;

Modulul 3: Recrutarea şi selecția forței de vânzări

  • Importanța recrutării şi selecţiei;
  • Etapele procesului de recrutare şi selecţie;
  • Fişa postului;

Modulul 4: Motivarea şi recompensarea forţei de vânzări

  • Sisteme de motivare şi recompensare;
  • Compensare financiară;
  • Compensare nefinanciară;

Modulul 5: Evaluarea eficacităţii şi performanţei forţei de vânzări

  • Auditul organizaţiei de vânzări;
  • Benchmarking;
  • Metode de evaluare;

Modulul 6: Evaluarea performanţelor membrilor forţei de vânzări

  • Scopul evaluărilor;
  • Modalităţi de evaluare;
  • Satisfacţia membrilor forţei de vânzări, referitoare la activitatea desfăşurată;

Cazuistica utilizată
La cursul de managementul forței de vânzare se vor utiliza mini-cazuri pe teme de management al forţei de vânzări.

Certificat oferit de EXEC-EDU.

  • 375 Euro (exclusiv TVA)
”Un curs foarte bine structurat şi adaptat pe cultura organizaţională a fiecărui participant. Mi-a plăcut faptul că la început s-au trasat nevoile fiecărui participant/aşteptările de la curs şi s-a urmărit pe parcurs răspunsul la ele.”
Nataia Ursu, Director vânzări - Machteam Soft
”Este un curs ok, care poate avea multe aplicaţii practice, cu rol de îmbunătăţire a întregii activităţi dintr-o companie. Citat: „Dacă viaţa nu-ţi zâmbeşte, Gâdil-o!”
Iulia Andrei, Reprezentant vânzări - Total Commercial Management
”Insightful, thought provoking, educațional!”
Ana Solovăstru, Sales Manager - TradeAds Interactive

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Tip de program

Antrenăm competențe

Nivel

Antreprenor, Middle management

Trainer

Dr. Carmen Bălan

Certificări

Certificat EXEC-EDU

Se actualizează
  • Nu exisă niciun un program în lista ta de program, alege unul din secțiunea Cursuri.