Comunicare asertivă

375,00  (fără TVA)

Acest curs de 2 zile îşi propune să ajute participanţii să utilizeze tehnicile de comunicare pentru a maximiza performanța echipei şi a-şi atinge obiectivele.

Unde – Zoom
Când – momentan nu există o sesiune programată
Durată – 2 zile

Cursul se organizează periodic, în funcţie de înscrierea a minim 10 participanţi.

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

Comunicare organizaţională

  • Aptitudini de comunicare
  • Comunicare – noţiuni şi interpretări;
  • Comunicare verbală şi non-verbală;
  • Transmiterea şi primirea feedback-ului;
  • Ascultare activă;
  • Bariere de comunicare şi tehnici de evitare a acestora;
  • Stiluri de comunicare; Comunicarea în cadrul echipelor; Cum comunicăm în situaţii de criză?
  • Abilitatea de a gestiona izbucnirile de furie — individuale sau ale celorlalţi;


Comunicarea asertivă;

  • Asertivitatea constructivă agresivitatea distructivă şi comportamentul submisiv;
  • Tehnici ale comunicării assertive; atitudinea “win-win”;
  • Dezvoltarea abilităţii de influenţare;
  • Stilul de personalitate şi influenţa acestuia asupra procesului de comunicare; abilitatea de identifica stilul interlocutorului şi de a ne adapta modul de comunicare;
  • Tehnici de comunicare asertivă care cresc productivitatea.
  • Alin Gherman, EMBA

    Alin Gherman, EMBA

    Vânzări, Marketing, People management, Abilități de prezentare, Problem solving, Design thinking

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Alin Gherman, EMBA

Cu o experiență de 15 ani în top management și vânzari în România și CEE, Alin a lucrat atât în organizații multinationale, cât și antreprenoriale (DHL, P&G, Holdman, Babel Communications, DPD, Nobel România). Susține cursuri de vânzari, marketing, merchandising, leadership, tehnici de prezentare, customer care, design thinking.

  • Participanţii vor şti să comunice cu impact, transmiţând mesaje clare;
  • Vor şti să identifice mesajele transmise de interlocutor, aplicând tehnici de ascultare activă;
  • Vor şti să identifice şi să depăşească barierele de comunicare;
  • Vor şti să folosească tehnici de comunicare asertivă, dezvoltând abilităţi de folosire a limbajului non verbal în avantajul lor;
  • Vor învăţa să-şi adapteze stilul de comunicare la personalitatea interlocutorului.

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Antreprenor, Top management, Middle management, Specialist

Trainer

Alin Gherman, EMBA

Categorie

Grow Victory – pentru middle manageri

Se actualizează
  • Nu ai niciun produs în coș.
CALENDAR