Strategia afacerii

395,00  (fără TVA)

”Eficienţa operaţională nu echivalează cu strategia. Strategia se bazează pe activităţi unice”. Michael Porter

Unde – Zoom
Când – momentan nu există o sesiune programată
Durată – 2 zile

Cui se adresează

Acest program intensiv se adresează:

  • managerilor de top;
  • managerilor de departament;
  • liderilor din companii locale sau multinaţionale, cu responsabilităţi în elaborarea şi/sau implementarea strategiei companiei.

Beneficii

  • Îţi vei face strategia mai vizibilă ca cea a rivalilor tăi.
  • Vei clarifica ce face (şi ce NU face) compania ta.
  • Vei crea o viziune şi o misiune clară, care mobilizează energiile din organizaţie şi te vor ajuta să le transpui obiective SMART.
  • Vei şti cum să faci analize complexe de mediu.
  • Vei învăţa să concurezi în medii extraordinar de dificile, creându-ţi oceanul albastru.
  • Vei pune cu succes în practică strategia, prin elemente hard şi soft.
  • Îţi vei folosi talentul de lider în gestionarea schimbării.
  • Vei câştiga o oră de consultanţă gratuită, cu unul din experţii EXEC-EDU.

Testimoniale

Răzvan Constantinescu

Key Account Manager – MGSI
Participarea la acest curs m-a ajutat să văd “the big picture” în materie de business strategy!

Alina Grigore

Key Account Manager – MGSI
Consider că un punct forţe al cursului îl reprezintă interacţiunea cu participanţii; implicarea lor în dezbaterea temelor discutate.

Mara Gojgăr

Managing Partner – Confident PR
Două zile extrem de concentrate care ne-au pus față în faţă cu afacerea pe care o conducem, într-o manieră obiectivă, directă, sinceră şi 360 de grade. Cu atât mai valoros a fost mixul de colegi în care am regăsit, fiecare dintre noi, potenţiali clienţi/parteneri de la care am primit întrebări, plângeri, feedback referitor la așteptări. Practic, mai mult decât o simulare, acest curs a pus lupa pe situaţii foarte concrete de „real life”. Doar câteva motive pentru care aş recomanda acest curs unui antreprenor: – grup compact de antreprenori şi executivi din industrii variate şi cu experienţe diferite – teoria exemplificată direct pe situaţiile de business ale cursanţilor – cei doi traineri, Lavinia Raşcă şi Monica Minoiu, au avut un mod excelent de a gestiona sala şi de a ne integra în discuţii şi o amplă capacitate de a ne înţelege cadrul de business şi de a ne oferi viziuni aplicabile – o programă complexă din care am putut evalua ce trebuie să aprofundez în alte cursuri şi totodată punctele forte – masa de prânz un pic prea bună:)

Florin Tricorache

Director general – Test Trading
Cursul a fost interesant, mi-a pus multe probleme, m-am raportat cu compania mea la exemplele discutate. Voi pleca cu unele gânduri şi hotărâri pe care voi încerca să le implementez. Uneori au fost discuţii teoretice, dar până la urma le-am raportat la realităţile noastre. Mi-am sistematizat şi fixat/confirmat anumite idei şi gânduri.

395,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Tematică

  • Explicitarea strategiei pentru menţinerea şi creşterea avantajului competitiv; beneficiile şi mecanismele managementului strategic ca proces;
  • Factorii externi care influenţează strategia companiei, din care decurg oportunităţile şi ameninţările companiei. Înţelegerea perspectivei mediului din care fac parte, a mecanismelor concurenţiale şi a evoluţiei acestora (Model PESTEL, Ciclul de viaţă al ramurii Model Porter, Factorii cheie de succes, Forţele conducătoare ale schimbării);
  • Factorii interni pe verigile lanţului de valoare şi de costuri – resurse şi competente care determină punctele forte şi punctele de îmbunătăţit (slabe) din companie;
  • Importanța analizei SWOT pentru identificarea timpurie a punctelor forte, punctelor slabe, oportunităţilor şi ameninţărilor. Scopul companiei este să maximizeze punctele tari şi să minimizeze punctele de îmbunătăţit şi apoi să se dezvolte, fructificând oportunităţile existente şi evitând pericolele la care este expusă;
  • Înţelegerea paşilor de parcurs pentru implementarea strategiilor elaborate (la nivel operaţional, organizaţional, financiar, etc.);
  • Identificarea simptomelor, provocărilor şi problemelor în cazul schimbării strategice.

Trainer

Dr. Lavinia Rașcă
Management strategic, Entrepreneurship, Managementul resurselor umane

Monica Minoiu, EMBA
Management strategic și operațional

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de contact de mai jos.

395,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii pe chat, pe email sau completând formularul din pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Antreprenor, Top management, Middle management

Trainer

Dr. Lavinia Rașcă, Monica Minoiu, EMBA

Categorie

Grow Prestige – pentru top manageri

Se actualizează
  • Niciun produs în coș.
CALENDAR