Merchandising

375,00  (fără TVA)

Vânzarea către clienţii organizaţionali poate fi o misiune dificilă. Spre deosebire de majoritatea tranzacţiilor din sectorul retail, procesul este complex şi de durată.

Unde – Zoom
Când – momentan nu există o sesiune programată
Durată – 2 zile

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

  

Modulul 1: Introducere

  • Ce este merchandisingul?
  • De ce este important merchandisingul?
  • Muații în privinţa rolului îndeplinit de merchandiser;
  • Merchandising focalizat pe comportamentul consumatorului;

Modulul 2: Proiectarea magazinului

  • Obiectivele (re)proiectării magazinului;
  • Tipuri de layout, amplasarea raioanelor în magazin;
  • Zonele cheie din magazin, polii de atracţie;
  • Sensul de circulaţie a clienţilor;

Modulul 3: Merchandising vizual

  • Tehnici de prezentare/implantare a produselor în magazin;
  • Vitrinele în merchandising;

Modulul 4: Indicatori în merchandising

  • Tipuri de indicatori de performanţă;

Modulul 5: Sesiune de debriefing

  • Sesiune bazată pe rezultatele observării pe teren efectuate de grupele de participanţi la program;

Modulul 6: Perspective inovative în retailing şi merchandising

  • Crearea unei experienţe de cumpărare atractive în spaţiul comercial;
  • Merchandising şi marketing senzorial, neuromarketing;
  • Dr. Carmen Bălan

    Dr. Carmen Bălan

    Marketing

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Dr. Carmen Bălan

Este unul dintre cei mai reputaţi experţi în domeniul marketingului, în calitate de profesor, cercetător şi consultant. A participat la programe de pregatire, la Harvard Business School, Chartered Institute of Marketing, Wirtschaftsuniversitat (Austria). Membră a prestigioasei American Marketing Association.

Programul se adresează celor din sectorul retail, care sunt interesaţi să identifice modalităţi de creştere a performanţei soluţiilor de merchandising proprii.

  • Clarificarea rolului şi importanţă;
  • Identificarea şi aplicarea principiilor de bază ;
  • Dezvoltarea capacităţii de evaluare a performanţei în merchandising;
  • Explorarea oportunităţilor de inovare în merchandising şi retailing.

375,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Antreprenor, Middle management

Trainer

Dr. Carmen Bălan

Categorie

Grow Expertise – pentru viitori manageri

Se actualizează
  • Niciun produs în coș.
CALENDAR
X