Marketing-ul: Moft sau Necesitate? (Curs de marketing 4 non-marketing)

375,00  (fără TVA)

Obiectivul programului “Marketing-ul: moft sau necesitate?” este de a transforma fiecare participant într-un profesionist ce înţelege cum să sprijine creşterea afacerii prin strategii şi acţiuni coerente de marketing.

Unde – Zoom
Când – momentan nu există o sesiune programată
Durată – 2 zile

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

  
  • Marketing – Sursa de venit sau cheltuială?
  • Demistificarea conceptelor de marketing: analiza pieţei, segmentare, public ţintă, targetare, poziţionare şi diferenţiere, brand equity, beneficiu de brand, ecuaţie valorică a brand-ului, brand KPIs, ATL/ BTL, media, DTC, digital, plan de marketing etc.
  • Omul de marketing – coechipier sau adversar? Cum lucrăm eficient cu omul de marketing? Cum transformăm dificultăţile de colaborare în oportunităţi? Cum identificăm şi valorificăm competențele?
  • Marketing pentru mine: cum pot folosi principiile de marketing în job-ul şi în viaţa mea? Ce trebuie să ştiu că şi consumator de marketing?
    Anecdote şi Povești nemuritoare despre marketing (case studies, Cannes stories etc.).
  • Maria Predoiu

    Maria Predoiu

    Inovație, Marketing, Leadership

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Maria Predoiu

Este un leader de business experimentat, cu rezultate excepţionale la nivel local şi internaţional şi, în egală măsură, un om pasionat de formarea talentelor din echipa sa sau din comunitate. Recunoscută de Forbes printre Top 50 cele mai influente femei din România – 2017 & 2018.

  • Pre-training (chestionar + identificarea unei dileme de rezolvat în training);
  • In training: format interactiv, concepte teoretice, studii de caz, role play şi alte jocuri aplicate, rezolvarea dilemei iniţiale;
  • Materiale de training: dicţionar de marketing, broşura, jurnal personal;
  • Realizezi o auto-evaluare individuală, pe bază de chestionar, a experienţei clientului în propria companie şi identifici punctele forte şi aspectele critice care necesită acţiuni concrete;
  • Înveţi cum să evaluezi corect, pe bază de chestionar, experiența angajaţilor (clientului intern) în cadrul companiei;
  • Afli care sunt cei mai potriviţi indicatori de evaluare şi monitorizare a experienţei clientului;
    Ai oportunitatea de a realiza o observare directă, „pe teren”, a experienţei oferite clienţilor de o companie / un brand dintr-un anumit sector de activitate (modul de activitate practică);
  • Realizezi o hartă/diagramă de tip „customer journey map” împreună cu ceilalţi participanţi din cadrul fiecărei echipe.

375,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Antreprenor, Middle management

Trainer

Maria Predoiu

Categorie

Grow Victory – pentru middle manageri

Se actualizează
  • Niciun produs în coș.
CALENDAR
X