Managementul timpului

225,00  (fără TVA)

Printr-o gamă largă de tehnici şi instrumente aparent simple, dar foarte eficiente, acest curs de 1,5 zile oferă participanţilor abilităţile necesare de a gestiona timpul şi capacitatea proprie de planificare şi prioritizare.

Unde – Zoom
Când – momentan nu există o sesiune programată
Durată – 2 zile

Cursul se organizează periodic, în funcţie de înscrierea a minim 10 participanţi.

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

  
  • De ce e necesar managementul timpului;
  • Managementul necorespunzător al timpului – simptome;
  • 5 paşi pentru mai bună gestionare a timpului;
  • Obiective > Activităţi > Succese:
  1. Obiective – de ce sunt necesare ?
  2. Când spunem „nu” ? Tehnici de comunicare asertivă care cresc productivitatea;
  3. De la obiective la activităţi;
  4. De la obiective la timp şi…cost
  • Cunoaştere. Relaţii;
  • Stabilirea priorităţilor. Analiza utilizării timpului – Matricea important / urgent;
  • Duşmani în managementul timpului:
  1. Amânarea;
  2. Supraîncărcarea;
  3. Drumurile dezorganizate sau inutile;
  4. E-mailul şi rapoartele;
  5. Şedinţele inutile sau prost organizate;
  6. Întreruperile inutile şi fragmentarea timpului;
  7. Problemele altora – şefi, subalterni;
  • Cum folosim bine timpul la serviciu;
  • Cum ne refacem energia;
  • Managementul timpului şi al sarcinilor prin Microsoft Outlook.
  • Alin Gherman, EMBA

    Alin Gherman, EMBA

    Vânzări, Marketing, People management, Abilități de prezentare, Problem solving, Design thinking

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Alin Gherman, EMBA

Cu o experiență de 15 ani în top management și vânzari în România și CEE, Alin a lucrat atât în organizații multinationale, cât și antreprenoriale (DHL, P&G, Holdman, Babel Communications, DPD, Nobel România). Susține cursuri de vânzari, marketing, merchandising, leadership, tehnici de prezentare, customer care, design thinking.

  • Identificarea motivului pentru care apar problemele de gestionare a timpului;
  • Îmbunătăţirea abilităţii de a planifica şi prioritiza;
  • Conştientizarea importanţei stabilirii de obiective clare;
  • Minimizarea timpului irosit şi a distragerii atenţiei la birou;
  • Evitarea deturnării de la priorităţile iniţiale;
  • Dobândirea unor tehnici practice de a gestiona evenimentele neaşteptate care “fură” timp pe parcursul unei zile;
  • Dobândirea de tehnici practice, asertive, de a spune “NU” la solicitări de tipul “ACUM”.

225,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Antreprenor, Top management, Middle management

Trainer

Alin Gherman, EMBA

Categorie

Grow Expertise – pentru viitori manageri

Se actualizează
  • Niciun produs în coș.
CALENDAR
X