Managementul costurilor în situație de criză

150,00  (fără TVA)

În contextul de față, este esențial să știm cum gestionăm costurile și cum această decizie ne impactează afacerea acum, dar mai ales pe termen lung.

Unde – Zoom
Când – momentan nu există o sesiune programată
Durată – 4 sesiuni a câte 1,5 ore (2 sesiuni pe zi)

Cui se adresează

Acest workshop intensiv se adresează:

  • Managerilor din companii cu putere de decizie în planificare și execuție bugetară;
  • Project manageri;
  • Antreprenori.

Beneficii

Sesiunile de curs sunt orientate pe un transfer rapid de cunoştinţe, cu o pondere de 30% parte teoretică, 70% parte practică si oferă un sistem de identificare a problemelor existente în companii și soluții concrete de abordare în situații de criză.

Sesiunile cuprind abordări ușor de implementat, bazându-se pe multă interactivitate și pe organizarea în echipe de lucru online.

Agenda sesiunilor își propune:

  • Identificarea surselor sensibile din punct de vedere al costurilor în situațiile de criză;
  • Abordarea cros-funcțională a situației de criză;
  • Analiza structurată a riscurilor pentru a identifica măsurile ce pot fi luate în vederea redresării;
  • Exersarea unei mentalități către reinventare;
  • Descoperirea pârghiilor de optimizare ale costurilor.

150,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Tematică

  • Re-organizare versus re-engineering;
  • Direcții de abordare în situații de criză;
  • 7 semne pozitive în diagnoza acțiunilor în recesiune;
  • Ce este costul?
  • Cum administrez costurile?
  • Analiza punctului de echilibru;
  • Contextul economic al costurilor în situații de criză;
  • Optimizarea costurilor.

Trainer

Monica Minoiu, EMBA

“De cele mai multe ori, participanţii îmi solicită materiale suplimentare şi răspunsuri la întrebări particulare legate de activitatea lor. Mi-am construit un stil personal, bazat pe uşurinţă de a aborda probleme “hard” într-o manieră “soft”. Pun extrem de mult suflet în fiecare interacţiune cu participanţii şi îmi doresc tot ce este mai bun pentru ei în timpul şi după finalizarea cursurilor.”

Monica Minoiu

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de contact de mai jos.

150,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii pe chat, pe email sau completând formularul din pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo-uri clienți EXEC-EDU
Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Antreprenor, Middle management

Trainer

Monica Minoiu, EMBA

Categorie

Grow Victory – pentru middle manageri

Updating…
  • Niciun produs în coș.
CALENDAR