Instrumente pentru un networking eficient

175,00  (fără TVA)

Atelierul de networking se concentrează pe înţelegerea şi exersarea principiilor care stau la baza iniţierii şi dezvoltării unor relaţii de durată şi în ultima analiză, pe deprinderea metodelor prin care să îţi creşti calitatea şi numărul recomandărilor/referinţelor valoroase.

Unde – Zoom
Când – momentan nu există o sesiune programată
Durată – 2 zile

Beneficii

  • Creşterea gradului de recomandări calificate pentru nevoile tale sau ale firmei pentru care lucrezi cu peste 25%.
  • Creşterea gradului de conversie a fiecărei referinţe primite cu peste 50%.

Testimoniale

Laura Făcăleț

Marketing Manager – Matei Conf Grup
”Participarea la acest curs s-a dovedit a fi clarificatoare la nivel conceptual, iar în zona de know-how aplicat, consider că am primit skillurile necesare pentru a realiza un networking de calitate.”

175,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Tematică

Modulul 1: Rolul strategic al funcţiei de vânzări

  • Nivelurile strategice organizaţionale şi funcţia de vânzări;
  • Particularităţi ale comportamentului cumpărătorului organizaţional;
  • Coordonatele majore ale strategiei de vânzări;

Modulul 2: Structura forţei de vânzări

  • Tipuri de structuri organizatorice ale forţei de vânzări;
    Analiză comparativă a punctelor forţe şi a limitelor diferitelor structuri;
  • Alocarea efortului de vânzare;

Modulul 3: Recrutarea şi selecția forței de vânzări

  • Importanța recrutării şi selecţiei;
  • Etapele procesului de recrutare şi selecţie;
  • Fişa postului;

Modulul 4: Motivarea şi recompensarea forţei de vânzări

  • Sisteme de motivare şi recompensare;
  • Compensare financiară;
  • Compensare nefinanciară;

Modulul 5: Evaluarea eficacităţii şi performanţei forţei de vânzări

  • Auditul organizaţiei de vânzări;
  • Benchmarking;
  • Metode de evaluare;

Modulul 6: Evaluarea performanţelor membrilor forţei de vânzări

  • Scopul evaluărilor;
  • Modalităţi de evaluare;
  • Satisfacţia membrilor forţei de vânzări, referitoare la activitatea desfăşurată;

 

Cazuistica utilizată
La cursul de managementul forței de vânzare se vor utiliza mini-cazuri pe teme de management al forţei de vânzări.

Trainer

Răzvan Tudor

Este consultant şi trainer, antreprenor şi fost jurnalist. Dar înainte de toate a fost, este şi rămâne un comunicator şi un povestitor plin de curiozitate. Este în mod constant speaker la evenimente din România şi din străinătate, participant activ în organizaţii de networking locale şi internaţionale şi unul dintre cei mai buni moderatori şi facilitatori din regiune, conform feedback-ului miilor de participanţi Business Days din ultimii ani.

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de contact de mai jos.

175,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii pe chat, pe email sau completând formularul din pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Antreprenor, Top management, Middle management

Trainer

Răzvan Tudor

Categorie

Grow Expertise – pentru viitori manageri

Se actualizează
  • Niciun produs în coș.
CALENDAR