Finanțe pentru forța de vânzări

375,00  (fără TVA)

Activitatea financiară şi cea de vânzări au fost adesea văzute că două funcţiuni distincte, fără colaborare directă. Cu toate acestea, echipa de vânzări are nevoie de expertiză financiară de bază pentru a avea succes pe termen lung şi a putea corela activitatea sa cu obiectivele strategice ale companiei.

Unde – Zoom
Când – momentan nu există o sesiune programată
Durată – 2 zile

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

  • Fluxurile de lichiditate din firmă şi legătura acestora cu situaţiile financiare;
  • Înţelegerea rolului şi a conţinutului informativ a situaţiilor financiare ale firmei;
  • Înţelegerea structurii costurilor şi a marjelor firmei şi a modului în care acestea se reflectă în limitările deciziei de vânzare;
  • Analiza operaţională – pârghiile performanţei şi cum funcţia de vânzări poate contribui la creşterea performanţei firmei;
  • Analiza operaţională – pârghiile performanţei şi cum fiecare funcţie poate contribui la creşterea performanţei firmei;
  • Decizia de finanţare şi corelaţia acesteia cu performanţele de exploatare;
  • Impactul obiectivelor tinta asupra comportamentului forţei de vânzări;
  • Impactul introducerii de noi indicatori de performanţă.
  • Monica Minoiu, EMBA

    Monica Minoiu, EMBA

    Management strategic și operațional

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Monica Minoiu, EMBA

“De cele mai multe ori, participanţii îmi solicită materiale suplimentare şi răspunsuri la întrebări particulare legate de activitatea lor. Mi-am construit un stil personal, bazat pe uşurinţă de a aborda probleme “hard” într-o manieră “soft”. Pun extrem de mult suflet în fiecare interacţiune cu participanţii şi îmi doresc tot ce este mai bun pentru ei în timpul şi după finalizarea cursurilor.”

Acest program intensiv, de 2 zile, este dezvoltat special pentru echipele de vânzări.

Acest curs ajută participanţii să:

  • Înţeleagă impactul deciziilor de vânzare asupra fluxurilor de lichidităţi ale firmei;
  • Dobândească informaţii privind structura costurilor şi a marjelor firmei şi a modului în care decizia de vânzări le afectează;
  • Înţeleagă rolul şi conţinutul informaţional a situaţiilor financiare;
  • Înţeleagă în ce fel rezultatele activităţii de vânzări se reflectă în situaţiile financiare de raportare către acţionari;
  • Deprindă abilităţi de calculare a principalilor indicatori de performanţă ai firmei şi în ce fel decizia de vânzări poate contribui la îmbunătăţirea acestora;
  • Se repozitioneze şi să acţioneze în direcţia armonizării obiectivelor de vânzări cu obiectivele strategice, care maximizează valoarea creată pentru acţionari.

375,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Specialist

Trainer

Monica Minoiu, EMBA

Categorie

Grow Expertise – pentru viitori manageri

Se actualizează
  • Niciun produs în coș.
CALENDAR