WOW Your Customer! Excelența în relaționarea cu clienții

375,00  (fără TVA)

Peste 40 de activităţi tematice dedicate celor care intră în contact cu clienţii/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vânzări sau cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.

Unde – Zoom.
Când – momentan nu există o sesiune programată
Durată – 2 zile

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

  
  • “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator;
  • Ce spunem şi cum spunem” – abilităţi verbale şi … vocale;
  • „Daţi-mi legătura” – telefonul că tortura modernă;
  • „Cineva ne priveşte” – excelența într-un mediu față-în-față;
  • „Să avem o zi bună” – raportul cu un consumator;
  • „Opreşte, priveşte, ascultă” – concentrarea pe nevoile consumatorilor;
  • „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre;
  • „Când jocul devine dur” – consumatori dificili;
  • „Staţi! Asta nu e totul!
  • Alin Gherman, EMBA

    Alin Gherman, EMBA

    Vânzări, Marketing, People management, Abilități de prezentare, Problem solving, Design thinking

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Alin Gherman, EMBA

Are o experienţă de 15 ani în management şi vânzări, lucrând atât în organizaţii multinaţionale, cât şi în companii antreprenoriale (DHL, P&G, Holdman, Babel Communications şi Pegasus/DPD). A activat în domenii diverse, de la vânzarea de produse de larg consum, până la servicii B2B sau media, gestionând afaceri ale companiilor pentru care a lucrat în România şi CEE.

Acest curs este în special pentru:

  • manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vânzări
  • cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.
  • Îţi vei dezvolta o atitudine centrată pe client;
  • Vei dobândi tehnici eficiente în relaţionarea cu clienţii externi, dar şi interni;
  • Vei elimina folosirea jargonului tehnic în discuţiile cu clienţii;
  • Vei gestiona relaţiile cu clienţii dificili, nepoliticoşi sau indiferenţi;
  • Vei trata cu empatie şi eficientă orice cerere a clientului;
  • Vei deprinde abilităţile necesare pentru a loializa clienţii, protejând, în acelaşi timp, interesele organizaţiei.

375,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Antreprenor, Middle management

Trainer

Alin Gherman, EMBA

Categorie

Grow Expertise – pentru viitori manageri

Se actualizează
  • Niciun produs în coș.
CALENDAR
X