Excelență în comunicare și vânzare în mediul online

150,00  (fără TVA)

Peste 40 de activităţi tematice dedicate celor care intră în contact cu clienţii/consumatorii: reprezentanți de vânzări, manageri din compartimentele de customer service sau cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.

Unde – Zoom
Când – momentan nu există o sesiune programată
Durată – 2 sesiuni de 3h

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând butonul de înscriere de mai jos.

  

Exemple de exerciții și activități tematice:

  • “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
  • Ce spunem și cum spunem” – abilități verbale și … vocale
  • „Dați-mi legătura” – telefonul ca tortură modernă
  • „Cineva ne privește” – excelență într-un mediu față-în-față
  • „Să avem o zi bună” – raportul cu un consumator
  • „Oprește, privește, ascultă” – concentrarea pe nevoile consumatorilor
  • „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre
  • „Când jocul devine dur” – consumatori dificili

Ziua 1 – 3 ore

  • Ce s-a schimbat? Ce nu s-a schimbat?
  • Modelul celor 8 pași spre excelență
  • Valori / Misiune echipa CS / Rolul MEU
  • Dacă toți ar fi la fel…
  • Soluția “MEA” – Modelul Motiv – Empatie – Acțiune
  • Școala de Vulturi și Lacul Rățuștelor

Ziua 2 – 3 ore

  • “Ascultă, Privește, Gândește”
  • Servicii înseamnă să spunem “ne pare rău”?
  • Maximizarea oportunităților de vânzare
  • Dacă aș putea să fac orice:
  • Cele 4 trepte ale servisării clienților.
  • Alin Gherman, EMBA

    Alin Gherman, EMBA

    Vânzări, Marketing, People management, Abilități de prezentare, Problem solving, Design thinking

  • logo EXEC-EDU ECHIPA br2

    EXEC-EDU

    Your place to grow!

Alin Gherman, EMBA

Are o experienţă de 15 ani în management şi vânzări, lucrând atât în organizaţii multinaţionale, cât şi în companii antreprenoriale (DHL, P&G, Holdman, Babel Communications şi Pegasus/DPD). A activat în domenii diverse, de la vânzarea de produse de larg consum, până la servicii B2B sau media, gestionând afaceri ale companiilor pentru care a lucrat în România şi CEE.

Acest curs este în special pentru:

  • reprezentanță de vânzări, manageri din compartimentele de customer service, marketing
  • cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.

Dacă și tu ești în legătură directă cu clienții, desfășurându-ți activitatea de la distanță, atunci și tu întâmpini, cel mai probabil, următoarele provocări:

  • Cum rămâi aproape de clienții tăi, cum sondez nevoile și preocupările lor, fără să îi întâlnești față în față;
  • Cum comunici cu clienții prin telefon, videoconferințe sau email, pentru a-i fideliza și pentru a genera vânzări, prin upsell și cross-sell
  • Cum poți să tratezi cererile lor cu empatie și eficiență
  • Cum gestionez relațiile cu clienții dificili, nepoliticoși sau indiferenți
  • Cum dezvolt abilitățile necesare pentru a loializa clienții în această perioadă de criză, dar și în vremuri stabile, protejând, în același timp, interesele companiei

150,00  (fără TVA)Adaugă în coș

Ai întrebări?

Nu ezita să ne suni sau să ne scrii, detalii complete de contact găsești în pagina de contact.

CLIENȚII EXEC-EDU

Logo final rosu

Your place to grow

Nivel

Antreprenor, Middle management, Specialist

Trainer

Alin Gherman, EMBA

Categorie

Grow Expertise – pentru viitori manageri

Se actualizează
  • Niciun produs în coș.
CALENDAR
X