Carmen Chiotea, Director marketing & CRM, Banca Romaneasca

Marele beneficiu al Cursului de Marketing și vanzari este acela ca iti faciliteaza o privire de ansamblu asupra tuturor ingredientelor care determina succesul unei actiuni de business, de la cat de necesar este un studiu de piata si rolul lui in consolidarea unei directii strategice, pana la construirea unui mix de comunicare eficient si relevant sau valorificarea si integrarea canalelor de distributie. In plus, exemplele de studii de caz te ajuta sa intelegi traducerea teoriei in practica, respectiv cum sa regasesti mixul de marketing aplicat sub forma lui ,,asa da”, ,,asa nu” in istoricul unor companii de succes.

Exercitiul in echipa este un plus. Te descoperi in situatii de relationare dincolo de jobul de zi cu zi, castigi noi informatii din schimbul de experienta cu ceilalti. In mod direct, in urma acestui curs, evaluez altfel impactul propunerilor sau al actiunilor mele din perspectiva intregului proces de marketing, de la gandirea produsului, pana la metode de comunicare sau tipului de implicare a fortei de vanzari.