Catinca Stana, Brand Building Executive, Rompetrol

In cadrul programului am descoperit ca lumea marketingului este in continua schimbare, ca voi avea mereu ceva de invatat. Profesorii ne-au aratat directii noi in care ne-am putea extinde si noi modalitati pentru a ne promova produsele si serviciile; si nu vorbesc doar de teorie. Poate cel mai util lucru este ca am avut ocazia sa ne testam cunostintele, sa le aplicam la situatii concrete. Am mers dincolo de ideea de a ne insusi teoreme si am creat echipe, ne-am asumat roluri de lucru diferite, am testat potentialul de piata al unori idei, am demonstrat ca au si ca avem POTENTIAL.

Diploma primita la absolvire inseamna pentru mine un gir de potential. Suntem creditati si de aici depinde doar de noi cum aplicam ceea ce am invatat. Acesta este pentru mine spiritul EXEC-EDU. Cei ce vin aici se incarca cu un bagaj de cunostinte si experiente de lucru pentru a deveni parte dintr-o comunitate de peste 4000 de profesionisti din care, de azi pot sa fac si eu parte.