Merchandising – maximizarea vanzarilor sau oportunitati ratate?

4_2_ENV_RT

De ce unele produse se vand in timp ce altele raman in magazin? Interactiunea directa a consumatorului cu produsul din raft poate reprezenta diferenta dintre o vanzare si o oportunitate ratata. Acest lucru este valabil indifferent ca e vorba de un hipermarket sau de alte forme de retail (farmacii, benzinarii, magazine specializate).

Anul 2017  aduce noi provocari jucatorilor din piata de retail si FMCG.

Nevoia de diferentiere a retailerilor, diversificarea formatelor de magazine si abordarea multichannel sunt doar cateva tendinte care isi pun amprenta asupra abordarii comerciale,

Cand cifrele de vanzari mult asteptate intarzie sa apara, raspunsul poate fi nu numai in formularea unei strategii comerciale corecte, ci si in deficientele de mercantizare in spatiul de expunere al produselor:

–  rupturi de stoc frecvente
–  situatii in care concurenta “invadeaza” teritoriul la raft
– promotiile/preturile sunt incorect sau insuficient semnalizate.

Pe de alta parte, chiar atunci cand prezenta si vizibilitatea produselor sunt asigurate, diferenta o fac solutiile inovative de mercantizare, marketingul senzorial si neuromarketingul.

Pentru a intelege si a aplica corect principiile de merchandising, dar si pentru a stimula solutiile si ideile inovative in mercantizare, te invitam in 28-29 iunie la cursul de Merchandising, sustinut de Carmen Balan.  Concret, la finalul celor 2 zile de curs, vei afla care este impactul crearii unei experiente de cumparare atractive pentru consumator, care sunt cele mai eficiente tehnici de merchandising in diferite industrii si cum poti inova pentru a creste volumul vanzarilor in spatiul comercial.

Cursul include o sesiune de observare pe teren a solutiilor de merchandising aplicate de diferitele marci in supermarketele din Bucuresti. Observarea pe teren se va realiza in echipe de 2-3 participanti in magazine diferite si va fi urmata de o sesiune de debriefing la sediul EXEC-EDU.

Din tematica:

Introducere in merchandising
Proiectarea magazinului
Merchandising vizual
Indicatori in merchandising
Sesiune de debriefing (bazată pe rezultatele observarii pe teren efectuate de grupele de participanti) Perspective inovative in retailing si merchandising
Merchandising si marketing senzorial, neuromarketing

 

Deadline inscriere: 21 iunie 2017!

Descrierea completa a cursului.

Acest program poate fi personalizat exclusiv pentru compania pe care o reprezentati.