Intrebari frecvente

1. Care este marimea unei grupe de participanti?

Pentru a obtine maximum de interactivitate, in medie, marimea unei grupe de participanti este de 10-15 persoane pentru un cursurile dedicate pentru companii si de 20-28 de persoane pentru programele deschise.

 

2. Cum se deruleaza procesul de inscriere?

Formularul de participare se descarca de pe website sau poate fi solicitat prin e-mail. Daca conditiile minime de inscriere sunt indeplinite, in cel mai scurt timp vei primi un mesaj de confirmare din partea coordonatorului de program. Acesta iti va trimite contractul, pe care il vom incheia cu tine sau cu compania angajatoare care finanteaza programul. Se recomanda sa depui formularul de participare din timp, pentru a rezerva un loc.

 

3. Ce este inclus in taxa de participare?

Taxa include suportul de curs, accesul la biblioteca pe durata programului, suportul logistic necesar in procesul educational, prajituri, cafea si racoritoare in zilele de curs, activitati legate de absolvire. Taxa nu acopera costurile de calatorie sau cazare. 

Cand trebuie sa platesc ? 
Pentru programele de certificare de 4-6 luni, taxa de participare se achita in doua rate: prima cu maxim doua saptamani inainte de inceperea cursului, iar a doua la jumatatea acestuia. Pentru modulele intensive de 2-3 saptamani, taxa de participare se achita integral, inaintea inceperii cursului. Factura se transmite persoanei indicate pe formular. Plata se poate face fie prin transfer bancar, fie numerar, la casieria scolii.

 

4. Pot sta de vorba cu un absolvent al programului la care vreau sa ma inscriu?

Absolventii sunt cea mai buna sursa de informare privind programul pe care l-au urmat. Te putem pune in legatura cu unul dintre participantii recenti, pentru a avea o perspectiva critica, din interior, asupra cursurilor.

 

5. Ce se intampla daca trebuie sa anulez sau sa aman participarea?

Din cauza numarului mare de aplicanti la programele noastre si a pregatirii intense desfasurate de corpul profesoral si staff inaintea inceperii unui curs, anularea participarii cu mai putin de doua saptamani inaintea inceperii cursului presupune asumarea unei taxe administrative:

  • 7 zile sau mai putin inainte inceperii cursului – 100% din taxa de participare;
  • 8-14 zile inainte inceperii cursului – 20% din taxa de participare;
  • Peste 15 zile inaintea inceperii cursului – Taxa de participare se returneaza integral.

In cazul in care compania finantatoare identifica un alt aplicant eligibil pentru acelasi program, acesta poate inlocui persoana care s-a retras, dar numai in cazul in care programul nu a inceput deja.

 

6. Ce se intampla daca lipsesc de la cursuri?

Participarea activa in timpul orelor este esentiala pentru intelegerea conceptelor si deprinderea abilitatilor si atitudinilor evaluate in timpul cursului. Accentul pus pe interactivitate, dezbateri, schimb de opinii si experiente cu colegii face ca prezenta in clasa sa fie de maxima importanta. De aceea, nu poti sustine examenul si proiectul final decat in conditiile unei prezente de minim 75% la sesiunile cursului.

 

7. In ce conditii voi primi certificatul de absolvire?

Certificatul de absolvire se obtine in urma participarii active la minim 75% din sesiunile cursului si a promovarii examenelor si a proiectului final, acolo unde este cazul.

 

8. Care este limba de predare?

Cursurile deschise EXEC-EDU sunt predate in limba romana. Programele dedicate pentru companii pot fi organizate, la cerere, si in limba engleza.

 

9. Ai si alte intrebari?

In acest caz, te rugam sa iei legatura cu Mihnea Rasca, coordonator vanzari si relatii clienti – mihnea@asebuss.ro