Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Metode statistice pentru analistii de vanzari
In primul trimestru din 2010, EXEC-EDU a dezvoltat si a organizat un program adaptat pentru analistii de vanzari dintr-o companie multinationala de asigurari de viata cu activitate prestigioasa pe piata asigurarilor din Romania. In urma unei analize atente si concertate, directorul de vanzari si training managerul din compania de asigurari ne-au transmis necesitatile care stau la baza organizarii acestui program:
identificarea unor parametri cantitativi, dupa care analistii de vanzari sa poata face o analiza exhaustiva a activitatii si a proceselor desfasurate de echipa de vanzari, care sa reflecte sugestiv si relevant activitatea de vanzari;
identificarea cauzelor care stau la baza rezultatelor obtinute;
formularea de propuneri de imbunatatire a activitatii de vanzari.
Articole similare
Metode de previziune statistica
Curs adaptat pentru analistii de vanzari dintr-o companie multinationala de asigurari de viata cu activitate prestigioasa pe piata asigurarilor din Romania care si-a propus: identificarea unor parametri cantitativi, dupa care analistii de vanzari sa poata face o analiza exhaustiva a activitatii si a proceselor desfasurate de echipa de vanzari, care sa reflecte sugestiv si relevant …
Stretch Management Program
Program complex de management si administrarea afacerilor, desfasurat pe parcursul mai multor ani pentru o companie multinationala din industria de telecomunicati, ca parte a programului de succesiune. Cursul a avut urmatoarele module: Human Resources Management, Managing Financial Resources, Managing The Supply Chain, Managing Marketing, Management Project
Tehnici de facilitare
Curs dedicat realizat pentru o companie din sectorul FMCG, care si-a propus dezvoltarea abilitatilor de facilitare a echipei de resurse umane si dezvoltare organizationala, astfel incat aceasta sa devina un real suport pentru toate departamentele, in organizarea, prezentarea, sustinerea si implementarea tuturor proiectelor in care sunt implicate. Concret, cursul si-a propus ca participantii: Sa cunoasca …
Basic Lead Development
Program complex, de dezvoltare a abilitatilor de leadership si management, realizat pe parcursul a 3 ani consecutivi pentru peste 60 de persoane identificate ca „high potentials”, dintr-o companie multinationala din industria auto. Programul, desfasurat pe parcursul a 5 module, a avut ca obiective principale: Crearea unor leaderi cu personalitate puternică Înţelegerea principiilor şi valorilor organizatiei …