Marketing for Non-Marketing

In zilele noastre, cand oamenii sunt bombardati cu zeci de mii de mesaje in fiecare zi, cand produsul pe care il vindem concureaza pentru atentia oamenilor cu mii de categorii sau produse similare, cand presiunea pe eficientizarea costurilor creste de la o luna la alta,  ne intrebam adesea care dintre eforturile firmei sunt cu adevarat valoroase? Oare cheltuielile si activitatile de marketing chiar aduc valoare?

Programul “Marketing for Non-Marketing” are la baza 2 adevaruri universale;

  1. Valoarea afacerilor vine atat din capitalul tangibil, cat si din cel intangibil. Iar Brand-ul este cea mai importanta forma de capital intangibil al afacerilor de top. Pentru companii de renume ca Apple sau Nike, valoarea brand-ului contribuie cu peste 20% din capitalizarea totala la bursa. Iar aceste brand-uri valoroase au fost construite cu multa perseverenta, dar si cu investitii de marketing bine gandite si implementate.
  2. Marketing-ul poate fi un adevarat avantaj competitiv doar daca este bine integrat in strategia companiei, in cultura organizationala si operationala. Expertul in marketing, la fel ca si  profesionistul in finante sau in HR, sau in achizitii, sau in IT, etc, aduce valoare doar daca este si se integreaza bine in echipa multifunctionala, daca sprijina obiectivul comun si daca este sprijinit in actiunile sale.

“Marketing for Non-Marketing” se adreseaza antreprenorilor si managerilor (non-marketing: HR, Finante, Vanzari, IT, Achizitii, Product Supply, etc) ce vor sa inteleaga mai bine cum sa aduca valoare afacerii cu ajutorul activitatilor de marketing si printr-o buna colaborare cu oamenii de marketing.

Obiectivul programului este de a transforma fiecare participant intr-un profesionist ce stie cum sa sprijine cresterea afacerii prin strategii si actiuni coerente de marketing. Prin descifrarea conceptelor de marketing, prin exercitii aplicate, prin exemple reale, fiecare participant va deveni un profesionist pregatit sa atraga mai multa valoare prin marketing.

BENEFICII

Pre-training (chestionar + identificarea unei dileme de rezolvat in training);

In training: format interactiv, concepte teoretice, studii de caz, role play si alte jocuri aplicate, rezolvarea dilemei initiale;

Materiale de training: dictionar de marketing, brosura, jurnal personal;

 

 

 

Investitie: 350 Eur + TVA

Perioada de desfasurare:  2018

INSCRIE-TE  
Traim si construim afaceri intr-o lume aflata in permanenta schimbare. Planificam pentru un viitor imprevizibil. Colaboram cu oameni pe care nu ii sti...
De la comunicare adaptata la profitabilitate si relatii pe termen lung cu furnizorii  Scopul general al programului: sa furnizeze instrumente de luc...
To approach everything with curiosity and open mind is an extraordinary attitude when you lead a team, face a new challenge, launch a product/service ...
“The conversation today is visual. If you want to be in the conversation, you need to be visual.” – Dan Roam, business consultant and graphic fa...
Despre managementul energiei, relatiilor, atentiei si informatiilor in era digitala Mai mult decat un curs de managementul timpului Un program de doua...
Concept Programul de „Neurostiinta Comunicarii” propune o abordare actuala si validata stiintific, ce integreaza ultimele descoperiri din neurosti...
The course aims to: •  show how analytical thinking works; •  describe the necessary steps to master effectively the problem solving process; ...
Get the tools, break the rules and make a difference Avantajul competitiv impune ca liderii să fie permanent conectați la strategie, indiferent daca...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
The most compact and consistent program of business administration in Romania   Attending this 9-month complex program, you will gain knowledge a...
Leadership 360 is the only complete and integrated program in Romania that develops at least 10 skills every great leader needs to succeed. For 14 yea...
Our approach focuses on helping participants understand and integrate into their coaching practice the latest findings from neuroscience and cognitive...
A 1-day module for managers or specialists who want to acquire the techniques and instruments used in negotiations. Based on filmed simulations, role-...
Strategy Elaboration, Implementation, Execution and Change The course will inspire you: to make your strategy more visible than that of your competit...
This course has been created to help all those who, as departementorfunctional managers, have a a responsability with setting and evaluating performan...