Maria Predoiu

Inovatie, Marketing, Leadership

Maria Predoiu este un leader de business experimentat, cu rezultate exceptionale la nivel local si international si, in egala masura, un om pasionat de formarea talentelor din echipa sa sau din comunitate.  Printre altele, experienta Mariei in leadership, inovatie si marketing se bazeaza pe:

  • 15+ ani de experienta in Procter & Gamble, in roluri locale si internationale (Director de Marketing South East Europe, Capabilities Leader South East Europe, P&G Professional Central Eastern Europe, Middle East & Africa, etc). In diversele roluri, Maria a condus programe regionale sau globale de inovatie (de produs, de marketing, de structura organizationala, de proces, etc)
  • 4+ ani de leadership a Industriei de Marketing & Comunicare din Romania (ultimii 2 ani ca Presedinte al Boardului IAA Romania). Echipa condusa de Maria a lansat in Bucuresti Conferinta Globala IAA Creativity4Better – eveniment ce inspira comunitatea globala pe teme de creativitate in comunicare, tehnologie, educatie sau sustenabilitate si in cadrul caruia urca pe scena personalitati de top de pe toate continentele, atent curatoriate de echipa Conferintei.
  • Experienta Academica (fondator al programului AcademIAA – primul program transversal de parteneriat intre mediul de afaceri si mediul academic; profesor colaborator la Universitatea Bucuresti)
  • Absolvent al programelor Harvard Leadership Trainings: “Leading Significant Change” si “Leading a Culture of Innovation”.
  • Trainer experimentat (12+ ani, subiecte diverse: Inovatie, Leadership, Marketing, catre audiente diverse si cu feedback-uri de top, in mod constant.
  • Recunoscuta de Forbes printre Top 50 cele mai influente femei din Romania – 2017 & 2018; premiu pentru “Best Chapter” acordat de IAA Global; Premiu de excelenta IAA; 10+ premii Effie (de eficienta in marketing si comunicare) in Romania, Grecia, EuroEffie; APG London – Premiul pentru Strategie Creativa; Sabre Londra – premiu pentru creativitate in PR; multiple premii “Produsul anului”, SuperBrands, etc.

 

Traim si construim afaceri intr-o lume aflata in permanenta schimbare. Planificam pentru un viitor imprevizibil. Colaboram cu oameni pe care nu ii sti...
In zilele noastre, oamenii sunt bombardati cu zeci de mii de mesaje in fiecare zi, iar produsul pe care il vindem concureaza pentru atentia oamenilor ...
image

Arii de specialitate

Marketing
Leadership
Innovation