Dr. Carmen Balan

MARKETING

Experienta profesionala

Si-a dedicat intreaga cariera domeniului marketingului, ca profesor, cercetator si consultant. Cursurile sale imbina profesionalismul desavarsit cu care abordeaza orice proiect, cu stilul alert, dinamic si interactiv.

A realizat cursuri adaptate de marketing si vanzari pentru mari companii din cele mai diverse sectoare: Alcatel-Lucent, Alro, Anchor Grup, Daedalus, Ductil, GlaxoSmithKline, Generali, L’Oreal, Mercedes Benz, Orange, Pfizer, Reuters, Romstal, RTC, Sanofi Romania, Scandia, Shell, USAID, Wella.

Are experienta in domeniul proiectarii si realizarii de cercetari de marketing cantitative si calitative. Totodata, a oferit consultanta strategica de marketing unor companii cu pozitii de top in domeniul distributiei si comertului cu amanuntul cu produse nealimentare.

A fost membru in consiliul de administratie al unei importante companii producatoare de bunuri electrocasnice.
S-a implicat in calitate de trainer si/sau consultant in diferite programe internationale: PHARE, British Know-How Fund si UNCTAD – Trainfortrade.

Considera ca in vartejul realitatii cotidiene trebuie sa nu ignoram importanta „lucrului bine facut” si mai ales a faptului ca lucrurile pe care le facem trebuie sa fie bine realizate de prima data.

Diplome si performante

Este doctor in economie, specialitatea marketing. A participat la programe de pregatire postuniversitara in SUA, la Harvard Business School (Programele CEETP si Colloquium on Participant-Centered Learning – CPCL).

A absolvit cursuri de cercetari de marketing la Chartered Institute of Marketing (Marea Britanie), management la IGIA (Franta), marketing si etica la Wirtschaftsuniversitat (Austria). De asemenea, a urmat programe de formare a formatorilor in domeniul comertului exterior (UNCTAD – Trainfortrade), managementului exporturilor (Institute for Export – UK), managementului intreprinderilor mici si mijlocii (UNCTAD – EMPRETEC), domeniul economic (Durham Business School, UK), etc.

Este autoare/coautoare a peste 25 de carti de specialitate, a publicat peste 130 de articole/lucrari stiintifice si a participat la realizarea a 50 de studii/cercetari de marketing.

Este membra a prestigioasei asociatii American Marketing Association (AMA).

Excelenta in management este singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In...
Ce rol are experienta clientului în ecuatia performantei? Practica demonstreaza ca merita sa investesti pentru a oferi clientului o experienta memora...
Programul iti ofera o perspectiva de ansamblu asupra managementului marketingului, de la intelegerea comportamentului consumatorului, strategii de seg...
Acest modul de 3 saptamani trateaza ultimele evolutii inregistrate in marketingul B2B, focalizandu-se asupra pietei complexe a clientilor organization...
Ca urmare a participarii la acest program, reprezentantii sectorului retail vor avea potentialul de a genera valoare pentru propria organizatie, prin ...
Abilitati dezvoltate In cadrul acestui program, fiecare participant are posibilitatea sa isi imbunatateasca abilitatile de a: • corela functia de v...
De ce Gamification? Jocurile au devenit o normalitate. Industria de gaming este deja mult mai puternica decat orice alte forme de divertisment, precum...
In cadrul acestui program intensiv, de 1 zi, vei dezbate exemple de bune practici de marketing si vei experimenta care sunt efectele propriilor idei s...
carmen_balan

Arii de specialitate

Marketing & vanzari
Branding & pozitionare de brand
Cercetari de marketing
Managementul relatiilor cu clientii
Tehnici de vanzare
Managementul fortei de vanzari