Alin Gherman, EMBA

VANZARI, MARKETING, ABILITATI DE PREZENTARE

Experienta profesionala

Alin Gherman are o experienta de 15 ani in management si vanzari, lucrand atat in organizatii multinationale, cat si in companii antreprenoriale (DHL, P&G, Holdman, Babel Communications si Pegasus/DPD).

A activat in domenii diverse, de la vanzarea de produse de larg consum, pana la servicii B2B sau media, gestionand afaceri ale companiilor pentru care a lucrat in Romania si CEE.

A sustinut cursuri adaptate pentru companii precum: Carpatcement, Caussade Semences, HP Romania, NN Asigurari de Viata, Mercedes Romania, MOL Romania, Orkla Foods, Oriflame, Industrial Access, Mega Image, PayPoint Services, Petrotel Lukoil.

Crede in puterea perseverentei si a autodeterminarii. Pornind de la motto-ul “We will either find a way, or make one” (Hannibal), considera ca cea mai buna cale de a previziona viitorul e de a-l crea tu insuti.

Diplome si performante

Absolvent al programului Executive MBA ASEBUSS (sef de promotie). A absolvit ASE – Finante Banci, in 1999, un masterat in macroeconomie in cadrul aceleiasi facultati si o serie de programe de pregatire atat in tara, cat si in strainatate in customer service management, tehnici de negociere si people development.

Colaboreaza cu EXEC-EDU in diverse proiecte de training, atat standard, cat si personalizate pentru companii. De peste 14 ani, sustine cursuri de vanzari, marketing, merchandising, managementul timpului, comunicare, leadership, tehnici de prezentare, pentru companii din sectoarele B2B si B2C.

Este in mod frecvent speaker la diverse conferinţe şi seminarii din domeniu (Business Days, Strategic Leadership Forum) iar in 2013 a fost selectat in 100 Tineri Manageri de Top (Business Magazin, 2013).

Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Prezentare Printr-o gama larga de tehnici si instrumente aparent simple, dar foarte eficiente, acest curs de 1,5 zile ofera participantilor abilitati...
Vanzarea catre clientii organizationali poate fi o misiune dificila. Spre deosebire de majoritatea tranzactiilor din sectorul retail, procesul este co...
Peste 40 de activitati tematice dedicate celor care intra in contact cu clientii/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marke...
Desi reprezentantii de vanzari pot fi excelenti cunoscatori ai beneficiilor oferite de produsul sau serviciul promovat, stiind tehnici elaborate prin ...
Modul desfasurat pe parcursul a doua zile, adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocier...
Prezentare Acest curs de 2 zile isi propune sa ajute participantii sa utilizeze tehnicile de comunicare pentru a maximiza performanta echipei si a-si ...
alin1

Arii de specialitate

Vanzari
Managementul timpului
Comunicare
Tehnici de prezentare
Marketing